Dzisiaj jest 29 lip 2025, 13:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lip 2014, 19:58 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
jaka jest żywotność wyżej wymieniongego cylindra?

link:
http://shop.mieloch.pl/szukaj.bhtml?q=C010726476

jakie może być spalanie?

Jaki setup dać do niego aby dobrze się zgrywał - wydech wario itp..

czy lepszą opcją byłoby S6 sport pro mk2?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 lip 2014, 20:10 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Żywotność w motogodzinach czy w kilometrach? Irracjonalne pytanie.
Nawet producenci tego nie podają.

W zależności od regulacji, zastosowanych części, montażu - od 0 km do nie określono.
Są przypadki gdzie ludzie robili po kilkanaście tysięcy kilometrów na mocniejszych cylindrach.

Śmiało 10000km na jednym tłoku - o to się mogę zakładać :)

Na cylindrze Airsal w wyścigach wielogodzinnych IDSM (Międzynarodowych Mistrzostw Niemiec Skuterów) w 2007 i 2008 roku zwyciężał Mieloch Racing Team - to powinno Tobie pomóc w wyborze.

W naszym skuterze do wyścigów wielogodzinnych zrobiliśmy z tego cylindra prawie 20KM - Spalanie na torze podczas wyścigów, gdzie tryb jazdy to hamowanie, gaz, hamowanie, gaz... było około 5 litrów na godzinę.

Wydech poziomu Racing np Yasuni albo Giannelli, wariator Polini, Malossi lub inny renmowanej firmy - oczywiście z regulacją rolki + sprężynki + sprężyna dociskowa. Warto zmienić sprzęgło i dzwon.

S6 sport pro mk2 lepszą opcją? W sumie z obu tych cylindrów można wyciągnąć porządne osiągi?
Dla Stage6 cylindry MKII również produkuje Airsal... :)




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 21:20 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
ale napsiz ile km zrobie na nim, ja lubie jeździć drogami polnymi, nie tylko po asfalcie :) Fajnie sie jeździ drogami nadburzańskeigo parku krajobrazowego, gdzie czesto hamuje, przyspieszam i wtedy chce wlasnie czuć moc tego cylindra :)

-- 01 lip 2014, 22:18 --

ej a czemu zmieniles link do cylindra ze scooterkingz na wasz link? :) Ja wole sklep mieloch i tylko tu kupuje ale w scooterkingz jest jakis nowszy model od T6 ?

a tak w ogóle to baardzo polecam sklep mieloch ze względu na:

- milą obsługę na którą zawsze można liczyć (szczególnie Pan Maciej - Pozdrawiam)
- gdy dostałem część z wadą fabryczną nie bylo problemu z wymianą, a obsługa dopilnowała abym szybko dostał nową część.
- dobry kontakt mailowy i telefoniczny


poprostu jak dla mnie najlpeszy sklep w polsce z czesciami do motocykli. Scooterkingz na 2 miejscu, mimo, że mieszkam blisko warszawy :)


Ostatnio zmieniony 01 lip 2014, 22:18 przez michal2511, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 21:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Możesz zrobić i nawet 10km przy nieprawidłowym montażu. Ale spokojnie powinno być 10-20K.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 22:18 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
no to jak 20k to jeszcze sam cylinder bym wymienil ale ciekawe czy wał wytrzyma i łozyska tak długo?

-- 01 lip 2014, 23:18 --

a co rozumiesz przez zły montaż? Jak można źle zamontować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2014, 16:58 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
przy katowaniu po 4k cylek traci kompresje wymiana tłoka i lacimy dalej :)
wymien łożyska na wale i górne i dole na krobie to polatasz długooo :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2014, 17:50 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
a przy delikatnej jeździe zrobi ze 20k?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lip 2014, 17:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Miałem Airsal T6. Polecam go dobrze się na nim latało.
Lepiej wziąć Airsal Tech Racing 70. Jest mocniejszy.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lip 2014, 20:09 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
Patrykcrazys pisze:
Miałem Airsal T6. Polecam go dobrze się na nim latało.
Lepiej wziąć Airsal Tech Racing 70. Jest mocniejszy.



dobrze to ja wiem, bo one są mocne, tylko czy długo, a dokładnie ile zrobiles na nim km i ile Ci palił na 100?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lip 2014, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Miałem mały gaźnik do niego, bo jedynie 17.5m.
Po zmianie na 21mm było znacznie lepiej.
Spalanie miałem rzędu 4-6l.
Ja po 1.5k km zmieniłem te cylinder na inny. Przy dobrym oleju powinien spokojnie zrobić 10-15k km.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 7:18 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
a czemu zmieniles? cos sie zaczelo dziac z nim? sorry ze tak pytam ale chce wiedziec czy warto go kupic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 11:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Zmieniłem na sporta, ponieważ sprzedałem kilka części i nie było sensu go trzymać.
Cylinder polecam. Przy dobrej regulacji osiągi będą dobre.
Do jakiego set'a będzie zakładany cylinder?




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 11:41 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
Patrykcrazys pisze:
Zmieniłem na sporta, ponieważ sprzedałem kilka części i nie było sensu go trzymać.
Cylinder polecam. Przy dobrej regulacji osiągi będą dobre.
Do jakiego set'a będzie zakładany cylinder?



jest tak:
- minarelli lc
- dzwon s6 R/T
- Spzreglo Polini Evo 2G
- wał TopRacing Evo NG
- wario bedzie S6 sport pro lub TopRacing NG
- wydech S6 R1200 lub Yasuni C16, chyba ze cos troszke slabszego moze Triops
- gaźnik 21 delorto
- jakis sportowy króciec + zawór membranowy
- gasbox
- łozyska C4 Teflon SKF
- uszczelniacze Corteco
- do tego ten cylek
- zapłon seryjny (iskrownik keeway a magneto yamaha ponieważ to bedzie swap)

czy na tym setupie bedzie szedł na koło z gazu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 11:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Po regulacji powinien iść.
Co do zaworu to polecam polini evolution jeżeli wystarczy Ci na niego.
Wydech C16 będzie idealny.
Możesz pokusić się o flow.
Do tego jakiś pasek np. Malossi X-special.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 12:11 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
Patrykcrazys pisze:
Po regulacji powinien iść.
Co do zaworu to polecam polini evolution jeżeli wystarczy Ci na niego.
Wydech C16 będzie idealny.
Możesz pokusić się o flow.
Do tego jakiś pasek np. Malossi X-special.



pasek mam jakis polini. A co to ten flow?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 12:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Dopasowanie karterów do cylindra.
Jak kanały są zgrane to jest lepsze napełnianie cylindra a co za tym idzie - większa moc.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 12:34 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
ale jak kupuje cylek pod minarelli to chyba nie musze nic przerabiac? Nie mam doswiadczenia i nie chce nic szlifowac w karterach :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 12:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Nie jest to konieczne. To taki dodatek :)




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 15:14 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
a to nie bede kombinował :) Poprostu nie umiem takich rzeczy robic :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 16:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Jak nie masz żadnego pojęcia o tym to nie ma co ruszać.
A koszt w granicach 50-80zł tak na przyszłość :)




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy