Dzisiaj jest 02 maja 2025, 20:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lip 2014, 21:33 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
elo, to znowu ja :D musze was troszku pomęczyć jeszcze bo zarobiłem 500 zł na budowie i mam aktualnie 6 stówek :) więc oto moje pytania;

1. Czy napewno dokładnie ten cylinder co w opisie modeli http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mal ... 0749.bhtml podejdzie do morini ditech przerobiony z wtrysku na gaźnik... łożysko igiełkowe, szpilki i kanały się zgadzają, pozostaje tylko SKOK tłoku, i to nie mam pewności. HELP

2. Mam problem z regulacją gaźnika a dokładnie nie wchodzi na obroty albo wchodzi słabo; raz jedzie 70-75 km/h i ma dobre przyśpieszenie a raz 110 (licznikowe) i ma ptak przyśpieszenie i muła w uj ... CO to możę być ? wie ktoś? świeca lekko przylana ale jak zmniejszam to jest coraz słabszy ... dysza 90 ( 75 i 65 lipton )
setup;
- next-r, wał top racing std od jasil, łożyska c3 metal ntn/fag, seria cylinder, hebo racing N sprzęgło, rolki 5 g motoforce, docisk S6 medium, gaźnik 17,5 mm dellorto, ssanie ręczne S6 ( często trzeba go zagrzać na ssaniu gdy stoi pare dni nie odpalany jak ostatnio).

Z góry dziękuję


Ostatnio zmieniony 10 lip 2014, 17:26 przez jakub97, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 lip 2014, 22:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przyszły setup. Tłumik za słaby i gazior za mały. Nie wyregulujesz tego, choćby skały srały. Tłumik nie pozwoli Ci wykrzesać pełnego potencjału z Twojego cylindra, do tego gaźnik, który jest dobry ale do mojej serii. Jak nie chcesz zajechać cylka to kup jakąś firmówkę 21, od biedy przynajmniej 19mm. Do tego odpowiedni wydech. Jak chcesz Tecnigas to RSII. Nie zapomnij o filtrze powietrza i sprawdzeniu jaką ma przepustowość króciec ssący.
Z tego co widzę to na seryjnym 50cc masz za dużą dysze, w porównaniu do przepustowości filtra powietrza. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że na przeróbce z wtrysku na gaźnik, został popełniony jakiś "error". Zaglądnij do filtra powietrza, pewnie jest tam dostateczna ilość paliwa, by uruchomić silnik, bez baku...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2014, 8:55 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
ok, jest paliwo w filtrze przy wlocie do gaźnika. tylko teraz czego to wina? źle coś połączyłem czy po prostu za dużo paliwa i się cofa? czego to może być wina ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2014, 21:04 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Np. za dużej dyszy. Jak jest minimalnie wilgotno od benzyny to nie przeszkadza, w większości tak jest. Jak masz możliwość to sprawdź na innym gaźniku, unikniesz kosztów, bo Twoje ciężko zarobione pięć stów może się rozpłynąć i pozostanie żal. Przede wszystkim to regulowałbym gaźnik, świeca nie może być mokra (elektrody). W dziale zrób to sam masz łopatologicznie wytłumaczone co i jak, nie wyregulujesz w pięć minut, to wymaga czasu, jazdy i kręcenia, aż do uzyskania odpowiednich osiągów. Może masz gaźnik pokopany i nic z nim nie zrobisz?. Cylek jaki ma przebieg? Instalacja zapłonowa i świeca jest sprawna?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2014, 23:05 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
zapłon świeca itd. sprawne bo mam 2 komplety i oby dwa są ok :) wszystkie części są nowe w skuterze na sporcie :) od wału przez gaźnik, zawór itd. po wydech i przekładnie po części :) seryjny cyli i tłok 50, kompresja 7,8 bar. Świeca zalana ale kolor ciemnego brązu.
No i mam taki problem że na dyszy 65 odpali i zaraz gaśnie na 75 odpali i jak dam gazu to gaśnie, a jak włącze ssanie to jeździ :D, a na dyszy 90 osiągi są normalne ( szału nie ma jak się zagrzeje ) ale czasem zalany jest i czasami 10 minut nie odpala- trzeba przeczyścić świece i jest spowrotem ok :) + troszkę benzynki w filtrze i co chwile inne osiągi ( raz dobry v-max, a raz przyśpieszenie ... dziwne )

Jak dam mniejszą dysze to przerywa i nie idzie, albo dam gaz i gaśnie bo brak mu benzyny, jak dam dużą dysze to przylewa i iglica jak na maxa obniżona to muł i przygasa ( na każdej dyszy) a jak na maxa podniesionej to przylewa i jak mam manetke długo na full np. przy prędkości 90 to gaśnie jak zwolnie do 0. DŁUGO WCHODZI I SCHODZI Z OBRATÓW :( jak by miał blokade czy co... ale to raczej nie możliwe, wszystkie zdjęte i wydech to next-r a wiem że da się z niego dużooo wycisnąć ( z testów i filmików oraz opini )
nie wiem czy mnie rozumiecie ale staram się to dokładnie wytłumaczyc.

ps. dr evo 70 czy malossi sport 70? ( który trwalszy, lepszy przebieg)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2014, 23:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Co do tłumika to sam go posiadam i jest to niezły, ładnie brzmiący zapierdalacz. Jak masz tylko możliwość to sprawdź na innym, działającym poprawnie gaźniku (będziesz musiał go regulować pod swój setup). Coś mi nie pasi DellOrto, który nie da się wyregulować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2014, 9:50 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
nowy gaźnik, ze sklepu mieloch'a :) chodzi ładnie ale dysza 90 za duża a 75 o wiele za mała bo jak spuszcze z ssania i dam gazu to gaźnie ( na ssaniu jeździ) :D a przy 90 jest czasem przylewa. chyba pokusze się o dysza 80 z chakiem i powinna być malinka :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy