Dzisiaj jest 21 lip 2025, 22:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2014, 18:11 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
Siema, przerobiłem ditech'a z wtrysku na gaźnik;
wyszystkie części oryginalne ( linki rms,stage6, gaźnik dellorto kranik i filtry rms itd. ) wyszstko ładnie zrobione i wygląda jak ryginał. Głowica gaźnikowa i cylinder 50cc, kompresja 7,7 bara.
po 2-3 minutach jazdy skuter traci moc i traci ją coraz bardziej czym dłużej się jeździ :(
na początku ma przyspieszenie na odcinku od domu do świateł że dobija do 75-80 km/h a potem 55-60...
nie ma mocy by ruszyć, nie reaguje na manetke i nie ma nic siły.
Dodam że nie jeździ na dyszy 65 i 75 ... gaśnie jak da się gazu na każdym poziomie iglicy.( teraz jest dysza 90 i na maxa podniesiona iglica. Wydaje mi się że łapie lewego powietrza... albo coś ale ostatnio były zakładany nowy wał i łożyska i dostał nowe uszczelniacze ( poza cylindrem ). Ktoś wie czego to wina? co jest nie tak?
Może mi pękł króciec :/ Wszystkie części w skutrze nowe poza cylindrem i tłokiem no i paskiem w przekładni i tym króćcem powietrza.

Filtr powietrza seryjny z nową wkładką powietrza.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lip 2014, 18:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Nie dam ręki uciąc ale mi to wygląda na puchnący tłok. Silnik się nagrzeje tłok puchnie co utrudnia mu poruszanie się po cylindrze im cieplejszy silnik tym mocniej puchnie tłok temu im dłużej jeździsz tym coraz gorsze osiągi. No ale jak mówiłem ręki uciąc nie dam najlepiej jak ktoś jeszcze się wypowie : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 18:23 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cylek i tłok seryjny, więc nie ma mowy o puchnięciu. Odpal go na stopce centralnej, poczekaj kilka minut, aż się rozgrzeje i przytykając wlot do filtra powietrza przygazuj, jak nie zgaśnie to łapie lewe powietrze. Odkręć też świecę i sprawdź jej kolor (napisz jaki jest jej stan), możesz spróbować na innej świecy. Możesz mieć przedmuchy na uszczelniaczach i tracisz podciśnienie. Odkręć wario i magneto, by sprawdzić szczelność (powinno być sucho w okolicach simmeringów). Może zrobiłeś za bogatą mieszankę w olej i zamula.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 21:20 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
tłok i cylinder noname, pojemność 50 (oryginalny znaczy chodziło mi o pojemność) ...
Dziwne bo tłok/cylek wcześniej nie puchł... dopiero po przeróbce na gaźnik te problemy.
Odrazu podkreślam że gaźnik nowy dellorto 17,5, dysza 90.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 21:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Po co drugi raz taki sam temat?świecę sprawdzałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy