Cześć, zamierzam kupić jeszcze na ten sezon motor lub pod koniec tego sezonu i dobrze przygotować go na następne lato lecz problem polega w tym co wybrać..
Pierwsze nad czym myślałem to zakupić
Aprilia sr 50 Factory - wersja z silnikiem Piaggio na gaźniku + Tuning przez okres zimowy i włożyć do niej:
*Cylinder: Kit Polini Evolution III 70cc (1300zl)
*Wał korbowy: Polini Racing HPC (830zl)
*Gaźnik: Stage6 R/T Dellorto VHST 24mm (480zl) + odpowiedni filtr powietrza pod gaźnik
*Wariator: Kit Stage6 R/T Oversize (340zl)
*Sprzęgło: Polini 2G Evolution III d.107mm (350zl)
*Wydech: Stage6 R1400 Race (1200zl)
+ nowa pompa wody i chłodnica
Taki zestaw wyniesie mnie ok. 5 tyś zł. + motor = 8tyś.
Po przeliczeniu tego wszystkiego wpadła myśl, że taka suma mogłaby pozwolić na zakup jakiegoś motorku o poj. 125, a mam uprawnienia na to (praw. kat. B), ale każdy twierdzi, że taka pojemność jest za mała, szybko się nudzi bądź większość takich motorków które są na sprzedaż to katowane lub składane z badziewu i duże komplkacje przy zakupie bo trzeba sprawdzać kompresję, luzy w ramie etc..
O motorkach z serii 125cm myślę nad:
- Honda NSR 125
- Aprilia RS 125 rocznik 2007+ (mam na myśli tą już w nowym wyglądzie)
W sumce 8tyś mam w czym wybierać i pojawia się dylemat, ponieważ mogę zrobić skurer który po tuningu myślę, że wyciągnie 130km/h, więc będzie miał troszkę mniejsze osiągi od wyżej wymienionych modeli, spalanie podobne, może ciut mniejsze i przede wszystkim po generalnym remoncie bo większość części wymieniłbym, a przy zakupie poj. 125 nie mam pewności co w nim siedzi..
Co uważacie żeby wybrać ?
W przypadku zakupu Aprilki i doboru cześci, sądzicie, że dobrze to skomponowałem czy macie może jakąś lepszą koncepcję np. mniejszy gaźnik lub inny tłok < idk
Proszę się wypowiadać i z góry dziękuję za pomoc
