Dzisiaj jest 14 lip 2025, 23:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lip 2014, 14:00 
*

Rejestracja: 27 lip 2014, 13:18
Posty: 8
Pojazd:
Cześć, zamierzam kupić jeszcze na ten sezon motor lub pod koniec tego sezonu i dobrze przygotować go na następne lato lecz problem polega w tym co wybrać..

Pierwsze nad czym myślałem to zakupić Aprilia sr 50 Factory - wersja z silnikiem Piaggio na gaźniku + Tuning przez okres zimowy i włożyć do niej:

*Cylinder: Kit Polini Evolution III 70cc (1300zl)
*Wał korbowy: Polini Racing HPC (830zl)
*Gaźnik: Stage6 R/T Dellorto VHST 24mm (480zl) + odpowiedni filtr powietrza pod gaźnik
*Wariator: Kit Stage6 R/T Oversize (340zl)
*Sprzęgło: Polini 2G Evolution III d.107mm (350zl)
*Wydech: Stage6 R1400 Race (1200zl)
+ nowa pompa wody i chłodnica

Taki zestaw wyniesie mnie ok. 5 tyś zł. + motor = 8tyś.

Po przeliczeniu tego wszystkiego wpadła myśl, że taka suma mogłaby pozwolić na zakup jakiegoś motorku o poj. 125, a mam uprawnienia na to (praw. kat. B), ale każdy twierdzi, że taka pojemność jest za mała, szybko się nudzi bądź większość takich motorków które są na sprzedaż to katowane lub składane z badziewu i duże komplkacje przy zakupie bo trzeba sprawdzać kompresję, luzy w ramie etc..

O motorkach z serii 125cm myślę nad:
- Honda NSR 125
- Aprilia RS 125 rocznik 2007+ (mam na myśli tą już w nowym wyglądzie)

W sumce 8tyś mam w czym wybierać i pojawia się dylemat, ponieważ mogę zrobić skurer który po tuningu myślę, że wyciągnie 130km/h, więc będzie miał troszkę mniejsze osiągi od wyżej wymienionych modeli, spalanie podobne, może ciut mniejsze i przede wszystkim po generalnym remoncie bo większość części wymieniłbym, a przy zakupie poj. 125 nie mam pewności co w nim siedzi..

Co uważacie żeby wybrać ?

W przypadku zakupu Aprilki i doboru cześci, sądzicie, że dobrze to skomponowałem czy macie może jakąś lepszą koncepcję np. mniejszy gaźnik lub inny tłok < idk

Proszę się wypowiadać i z góry dziękuję za pomoc :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 lip 2014, 15:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak zależy Ci na mniejszym zużyciu paliwa to bierz 125cc. Set, który podałeś to śmierć na dwóch kołach, nadmiar mocy, w stosunku do masy :D. Mówiąc krótko rakieta. Są też i minusy np. paliwa to będzie żarło w cholerę, krótsza żywotność cylindra (nie łudź się, że na racingu zrobisz choć 10 000km) i do tego bardzo głośna praca silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy