Dzisiaj jest 08 maja 2024, 17:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lip 2014, 9:26 
*

Rejestracja: 20 kwie 2012, 21:17
Posty: 63
Pojazd:
Witam. Musze wymienić cylinder w DT 50. Jaką opcję wybrać. Mój obecny cylinder ma kompresje 5 bar.
* zrobić szlif i wstawić dobry tłok
* http://allegro.pl/cylinder-naraku-50ccm ... 51943.html
*http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-motoforce-eco-50cc-bez-glowicy,pZ001061.bhtml
*http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-tec-hq-50cc-bez-glowicy,pZ039289.bhtml


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 sie 2014, 16:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2013, 8:00
Posty: 264
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Gilera Runner SP
pierwsza opcja. "* zrobić szlif i wstawić dobry tłok"




_________________

Obrazek


Runner -----> black-racing-mhr-70-runner-t389455.html

Sprzedam tłok asso 47,40 nowy w pudełku do mianrelli 10mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2014, 21:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Ja mam airsala sporta 50. I też zmieniłem bo się zatarł. No a teraz zrobiłbym szlif+ porting :D i dobry tłok + pierścienie.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy