Dzisiaj jest 19 lip 2025, 22:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sie 2014, 16:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Jak wyciągnąć to łożysko ? Próbowałem na 'kołku rozporowym' który po wkręceniu śruby otwiera się na końcu ale on wyślizguje się.. Nie mam palnika aby go podgrzać tylko opalarke ale to za mało, macie jakieś pomysł? Chodzi o łożysko zaznaczone nr 1 . Drugie pytanie to czy łożyska w przekładni muszą być koniecznie c3 lub c4 czy będą zwykłe ?


Obrazek




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 sie 2014, 17:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
1 jak ci nie jest potrzebne to wystarczy dospawać do niego jakąć długą śrubę chwyci ja np w imadło po czym lekko pukajac zbić element z łożyska taki jest mój pomysł




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2014, 17:54 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
przyspawaj nakrętkę do łożyska , wkręcając w nią śrubę wypchniesz łożysko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2014, 18:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
nie mam spawarki .. a po drugie nie wiem czy blok silnika nie pęknie.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2014, 20:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Spróbuj metodą na "mokrą chusteczkę". Moczysz chusteczkę higieniczną w wodzie i wciskasz palcem do środka wypełniając jakieś 80% głębokości panewki. Później dobiebrasz jakiś stalowy pobijak (musi być dobrze spasowany, aby luz był jak najmniejszy), pod karter podkładasz jakiś drewniany klocek, tak aby miejsce, w które będziesz uderzał młotkiem było podparte (możesz wybić dziurę na wylot). Na koniec wsadzasz sworzeń w panewkę i stukasz młotkiem. W ten sposób powstaje ciśnienie hydrauliczne i łożysko ładnie się wysuwa. Co do luzów to wystarcza zwykłe, ale dobrej jakości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 9:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
juz wyciagłem za pomocą kołka rozporowego który na jego końcu zwiększa się w powstaje scisk , prób było co nie miara ale udało się :mrgreen:
Teraz mam problem z tym łożyskiem, gdyż jedni mówią ze muszą być z luzem bo jak się nagrzeje to nic mu nie jest a inni mówią ze moze być zwykłe..




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 17:58 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Szakal ty jesteś normalny maglujesz ten temat enty raz ,w poprzednim dostałeś wyczerpującą odpowiedź , olej-przekladniowy-t397955.html .Zrobiła się z ciebie forumowa trujdupa, nie ogarniasz tematu naprawy skuterka to oddaj do mechanika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 20:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
kto pyta nie błądzi.
Zmieniłem lej, łozyska na c3 i dalej jest jakis poglos w przekładni i grzeje się dosć mocno po przejechaniu np 6km.
Czy łożysko które jest w sprzęgle da się wymienić i czy często ono ulega zepsuciu ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy