Dzisiaj jest 03 sie 2025, 23:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sie 2014, 22:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
Tak jak w temacie mam slaby v-max jak na taki set up tylko 87km/h mierzone GPS jak myślicie czego to moze być wina dodam ze moduł jest orginalny rozblokowany i dodam ze na rolkach 4,5g mam taki v- max jak mialem inny wydech z gianelli next to lepiej szedł bo leciał aż 93km/h jak myślicie dać mu lżejsze rolki i twardsza centralke bo teraz mam jakąś zółta i jak sprawdzałem jej siłe na sćiskanie to wyszło 35kg a mam jeszcze inne 40kg 45kg i czerwono z top racing ta najtwardszą




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 sie 2014, 22:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Masz dobrze wyregulowany gaźnik i napęd? Bo mi się dysza trochę przymaława wydaje do tego setupu i stożka. A sprawdzałeś v-max na cięższych rolkach niż te które masz założone?




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 15:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
swieca kawa z mlekiem a na cięższych rolkach ma mula

-- 09 sie 2014, 16:04 --

podniosłem iglice o jesen ząbek już na maxa bo świeca była strasznie jasna takie bardziej mleko z kawa :/ i dałem czerwona sprezyne twardsza od tej co miałem i nadal bez zmian liczyłem tez przełożę nie i na 1 obrót kołem przypada prawie 13 obrotów dzwonem i jakie sa to przełożenia długie czy krótkie ?




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 16:04 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
11/1 by się przydały, może daj iglicę na środek i dyszę 90, a wgl. ma muła jak jedziesz kilkadziesiąt km/h, puścisz i znowu gaz? wkręca się szybko czy po paru sekundach powoli?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 16:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
jak miałem miękksza spreżyne to tak było jak mówisz a teraz juz tego mula nie ma jak dalem czerwona spręzyne a znalazlem przełozenia z toparacing takie obczaj czy beda git jak tak to je zamówie http://olx.pl/oferta/przelozenia-top-ra ... 1c997d6a83




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 16:42 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Zanim zamówisz poczekaj może ktoś napisze ile mu na takich przełożeniach lata, 13/1 nie jest aż tak tragiczne, jak nie oszczędzasz cyla to możesz kompreche sprawdzić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 17:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak by kogoś interesowało to w quantumie na tym cylku przy przełożeniach 13,5/1 - 90km/h ,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 18:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
kompresja jak go kupiłem i miał przejechane 2000km to było rok temu 9,5bar a jak mierzyłem ostatnio to miał 8,5bar ale mam juz zawor membranowy do wymiany bo powoli już sie sypie a co to tych przełożeń to własnie se pytam gości ile dało im to na v-maxie

-- 09 sie 2014, 19:57 --

aa czy długość paska ma znaczenie co do predkości bo teraz mam o wymiarach 16.5x8.1x751 a wcześniej miałem długi na 745 chyba




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 19:54 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
hmm, dziwna sprawa, daj mu dysze 95 czy i wyreguluj dobrze, zobacz co się bedzie dzialo :) powinno pomóc coś. Mi 50cc china jak dałem dysze 90 to bujał się do 100-110. Narazie docieram malossiego sport 70, jak dotrę to dam ci znać ile u mnie v-max na oryginalnych przełożeniach w aprilia ( tzn. 13 obrotówdzwonu;1 obrót koła )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 20:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
ale co mi da wieksz dysza jak na tej jest git nie odcina go na pełnej manetce a swieca jest kawa z mlekiem i na tej dyszy wcześniej gnał 93-95km/h i wtedy tez mialem krótszy pasek i teraz jak jeżdze to kreci sie na maxa na całym gazie jeszcze w Pn dam ten stary pasek i zobacze co będzie sie działo i dodam jeszcze ze jak dam mu jeszcze ssania na fulu to nie ma zadnej różnicy i z tego co dzisiaj zaobserwowalem to zmiana rolek i spręzyny na twardsza nic nie dały ja juz sam nw co robić podnosilem iglice na max i bez zmian moze problemem jest zawór membranowy bo mam seryjny ten z metalowymi płytkami




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 21:02 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
ja bym w pierwszej kolejności kupił taki z tworzywa sztuczengo zawór dlaczego? dla bezpieczeństwa
jak dasz ssanie to powinien dławić się i gasnąć-więc widzisz dysza za mała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2014, 17:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
ale jak miałem dysze 90 na początku na tamtym wydechu to różnicy nie było jak dałem ssanie ja sadze ze problem to nie gaźnik bo on jest ustawiony git wczesniej szedł lepiej na 85 dyszy ale teraz tak mysle ze jak mierzyłem Gps go wtedy to miałem inny pasek krótszy jeszcze w pn sprawdze a zawór mam upatrzony

-- 10 sie 2014, 18:06 --

dzisiaj sie przejechałem w dłuższa trase i zauważyłem ze po prostej na całym gazie silnik kreci sie w miare ale lekko przymula na koncu jak już ma ten v-max , ale jak jest lekko z górki to jak dam mu całą pyte z tej górki to silnik kreci sie wyrzej a v max rośnie tylko od razu mówie ze ma spad gdzieś kolo 2%

-- 10 sie 2014, 18:07 --

dzisiaj sie przejechałem w dłuższa trase i zauważyłem ze po prostej na całym gazie silnik kreci sie w miare ale lekko przymula na koncu jak już ma ten v-max , ale jak jest lekko z górki to jak dam mu całą pyte z tej górki to silnik kreci sie wyrzej a v max rośnie tylko od razu mówie ze ma spad gdzieś kolo 2%




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2014, 18:00 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
To najpierw ogarnij pas dedykowany do twojego sqta i sprawdź osiągi
po tym przetestuj czy lepiej jedzie na dyszy 90
na koniec zabawa rolkami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2014, 19:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
i jeszcze mam jedno na mysli korektor monentu obrotowego bo jest już nie źle wytarty przy samym dole i te bolce co sa suwa si po nich boczny talerz to sie chwieja na boki i myslę że moze to sie przycinać i mam właśnie mozliwość dostania za friko taki korektor od chinskiego minarelli i też go przetestuje




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2014, 20:11 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
no właśnie to jeszcze to, przy okazji sprawdź kształt prowadnic lepiej jak mają kształt odcinka bez wyraźnego kantu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2014, 21:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
kształt maja ok ale te bolce mocno odchylaja sie na boki i czuc jakby sie przycinał ten korektor bo np jade sobie tak na polowie gazu dojeżdżam do skrzyżowania staje i jak rusze to moto tak jakby szybciej jedzie na tej polowie gazu i ja właśnie chyba obstawiam ten korektor :cool: a jak myślisz od takiego keewaya 2t podejdzie ten korektor ?

-- 13 sie 2014, 20:17 --

dzisiaj dałem ten krótszy pasek i v max to 81km/h :? zmieniłem tez ten zawór i ma on blaszki polini i zmieniłem ten korektor i nadal nic już nw a gorszym wydechu lepiej chodził moze dac cięższe roki co o tym sadzicie




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2014, 8:32 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
kombinuj, wgl. ten wydech może jest po modyfikacjach typu kolanko dospawane?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2014, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
i juz wiem co mu dolegało hehe :) dzisiaj sciągłem głowice i cylek i co sie okazało okno wydechowe było zalepione w kolo tak gdzieś z 4 mm nagar zróenał sie z tuleja cylka i pierw myslałem ze to tak ma być a jak wziąłem multiszlifierke i zacząłem to czyścić to juz wiedziałem dlaczego stracil moc :) yebany nagar :/ i jak zem to poskładał i sie przejechał to nie ta maszyna teraz czuć jak ciągnie :twisted: i jeszcze naostrzyłem tuleje od stron kanałów płuszących :P




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy