No więc tak może zacznę co mam za sprzęt ;)
Aprilia SR pośrednia na silniku minarelli horizontal na gaźniku oczywiście
doszło parę częsci tuningowych :
Wal polini racing hpc z lożyskami FAG c4
cylek mhr pro replica po portingu
komin yasuni c16
wario polini speed control
sprzeglo top racing
paskiem kevlar
gaźnik tec 21 black edition z ssaniem polini
filtr powietrza jakaś podróba stożka gąbkowego polini
świeca ngk bpr8hs
Teraz tak ..
Jakiś miesiąc temu skuter przeżył wypadek i zaliczył dzwona lekkiego,
wtedy był praktycznie seryjny. Po wypadku nie wchodził na wysokie obroty świeca cały czas zakopcona.. nie przeszkadzało mi to zbytnio gdyż i tak chciałem robić mechanikę.
Kiedy już kupiłem i złożyłem wszystkie częsci w całość nie problem występował nadal. próbowałem chyba wszystkiego:
chciałem sprawdzić czy nie łapie lewego powietrza to zatkałem w gaźniku gardziel od powietrza i skuter zgasł czyli wszystko ok. zmieniałem centralki z białej na czerwoną było jeszcze gorzej ..
bawiłem się regulacją gaźnika śrubami i dyszami nic nie dawało ..
zmieniłem cewkę dalej nic , nowa świeca to samo..
wszystko wyczyszczone króciec szczelne membrany bez prześwitów i cały czas przerywa i nie wchodzi na wysokie obroty tak jakby go zalewało .. a gdy sprawdzam świecę cała zakopcona i strzela z wydechu co jakiś czas gdy odkręcam manetkę , już sam nie wiem co z tym może być .
To forum to ostatnia deska ratunku
zrobiłem filmik żebyście mogli jakoś to zobaczyć
i sory za jakość
https://www.youtube.com/watch?v=HKv3hjvQEJ0