Dzisiaj jest 08 sie 2025, 15:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2014, 19:34 
*

Rejestracja: 17 sie 2014, 23:51
Posty: 12
Pojazd: 2t
Cześć.Chciałbym Was zapytać z czystej ciekawości która śrubka jest od czego,nic nie będę grzebac,ale nie wiem a chciałbym to pytanie wypełnić odpowiedzią :) Liczę,ze ktoś odpowie,a jak nie to odeslijcie mnie do takiego tematu/zdjęcia gdzie jest to napisane.Jeżeli zły dział przepraszam i proszę o przeniesienie.
A i jeszcze chciałem zapytac o chwytak powietrza niestety AC mam.Gdzie mógłbym taki kupić?

Tu foto:

Kod:
http://speedy.sh/5BBDc/CAM00742.jpg


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 sie 2014, 20:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Od lewej strony śrubka regulacji obrotów (ta pod wężykiem), od prawej śrubka regulacji mieszanki paliwo-powietrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 21:10 
*

Rejestracja: 17 sie 2014, 23:51
Posty: 12
Pojazd: 2t
Aha no dzięki :) Nie wiem czemu jeszcze jak odpale silnik (zimny) pochodzi i za parę sek. wkreca obroty 3.5tys. i lekko jedzie bez dodawania gazu.Ale tak po 30sek obroty spadaja gdzieś do 2tys i jest już dobrze.Czy to jest coś związane z gaznikiem?Nigdy tam nie grzebalem,bo boję się ze jeszcze coś zepsuje,ale może kiedyś coś mnie natchnie do zrobienia z tymi obrotami.I gdzie kupię ten chwytak,na olx nie widziałem ostatnio,może jakaś inna stronka?Oprócz allegro.

-- 18 sie 2014, 22:10 --





Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 21:29 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Po pierwsze to przy rozruchu silnika gaźnik podaje większą dawkę paliwa (o ile masz ssanie automatyczne). To jest normalne. Jak przepali paliwo ze ssania to silnik powinien pracować równomiernie na niskich obrotach. Nie bój się, nic nie zepsujesz, to jest normalne. Co do chwytaka powietrza to na samej górze tej strony masz w zakładkach sklep i tam znajdziesz. Regulując gaźnik nic nie zepsujesz. Im bardziej wkręcisz śrubkę od obrotów, tym będą wyższe, im bardziej wkręcisz śrubkę od mieszanki tym będzie bogatsza, a co z tym idzie to obsrane elektrody na świecy, większe zużycie paliwa i mniejsze osiągi. Czytaj Panie, a unikniesz kosztów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 21:47 
*

Rejestracja: 17 sie 2014, 23:51
Posty: 12
Pojazd: 2t
Prosto i na temat.Czyli nic nie ruszam,bo myślałem ze jest coś źle z tym ze takie obroty wbijają,a co do mieszanki to PB aż tak tanie nie jest więc większego spalania bym nie chciał.Dzięki za tak szybką odpowiedź!
Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2014, 22:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Możesz regulować gaźnik jak dotarłeś maszynę, Nie zaszkodzi, a pomoże. Nie bój się podstawowych narzędzi, kiedyś Ci się to przyda :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy