Dzisiaj jest 14 lip 2025, 2:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 wrz 2014, 21:09 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
tj. w tytule, nie mam zamiaru wydawać ponad 600zł na zajebisty zapłon ze stage6, to samo mógbłym uzyskać z jakiejś mocniejszej 125 w 2t. Jakieś propozycje ?
Rm 125 ? yz 125 ?

-- 18 wrz 2014, o 20:51 --

ref !!!

-- 18 wrz 2014, o 20:51 --

ref !!!

-- 20 wrz 2014, o 16:09 --

REF !!!

-- 21 wrz 2014, o 21:09 --

REF x4




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
z żadnej. trzeba by było przetaczać podstawe i zmieniać moduł. taniej wyjdzie kupic ten za 600 i łatwiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2014, 16:45 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
No jasne, najlepiej kupić stejdża za 600zł typowo do aeroxa, gdzie używkę z jakiejś 125 moge dorwac za 100-200zł.




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2014, 20:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
A za przeróbkę dopłacić 800zł? Tam się liczy dokładność, pan Władzio nie zrobi tego szlifierką kątową za flaszkę, bo do tego potrzeba skrawarek numerycznych i odpowiedniej wiedzy technicznej. Stator musi być idealnie spasowany do magneta i magneto do statora. Nawet w latach '60 wyważano magneto i planowano powierzchnię statora. BTW Polska wcześniej produkowała motocykle, niż Japonia, np. Junak M10, Gazela i inne wynalazki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2014, 7:16 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Gummma pisze:
A za przeróbkę dopłacić 800zł? Tam się liczy dokładność, pan Władzio nie zrobi tego szlifierką kątową za flaszkę, bo do tego potrzeba skrawarek numerycznych i odpowiedniej wiedzy technicznej. Stator musi być idealnie spasowany do magneta i magneto do statora. Nawet w latach '60 wyważano magneto i planowano powierzchnię statora. BTW Polska wcześniej produkowała motocykle, niż Japonia, np. Junak M10, Gazela i inne wynalazki.

ale Japonia wcześniej produkowała tzw. Wyścigowe piździki ;)
jednym z pierwszych było Suzuki RM62 Obrazek

a prawdopodobnie najmocniejszym było Suzuki RP68 ;) osiągające 200kmh, z 16 biegami, 3-20mmMikuni i kręcące do 19tyś rpm. - niesamowite ;) W Polsce nikt o takim czymś nie słyszał, gdzie w Japonii odbywało się Grand Prix 50cc. : Obrazek




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy