Dzisiaj jest 03 sie 2025, 18:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 paź 2014, 9:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
Jak możecie oceńcie stan cylka. Rys wyczuwalnych pod palcem brak, są tylko te przebarwienia. Stage6 Sport PRo 70 MKII; Ps jaka różnica jest pomiędzy honowaniem a nałżeniem nowej warstwy nicasilu?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 paź 2014, 11:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
moim zdaniem 2 selekcja tłoka i będzie śmigać :)




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2014, 16:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
Ktoś jeszcze się wypowie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2014, 16:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Ja na airsalu 50cc dość mocno przytartym. Ma kilka rys wyczuwalnym wsadziłem tłok 40mm WM za 20zł i śmiga jak nowy.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2014, 16:15 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
modern8, zmień tłok na jeden więcej tzn masz różne selekcje bierzesz kolejną po tym co miałeś zakładasz i jeszcze polatasz :)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2014, 10:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
Dobra okej.
Ale mam problem, bo to cylinder od Jet Forca i jest problem bo znalazłem tłoki ale sęk w tym, że do tego cylindra dla Jet forca nie ma. Są tłoki do tego samego modelu cylindra (tj. sport PRO 70 MKII) ale przystosowanych do innych modeli skuterów np ten http://www.scooterkingz.pl/tlok-cylindr ... o-mk-ii-70 do silnika p/g. więc ten tłok nie będzie dobry co nie?

-- 1 lis 2014, o 10:48 --

Odgrzebałem teraz instrukcje od tego cylka i pisze tam:
Universal parts for all models:
i m.i.n jest tam:
S6-75KO02.BB Piston Stage6 Sport Pro 70cc MKII/ Racing 70cc MKII (B) 12 mm gudgeon pin.
Czyli wnioskuje, że tłok jest uniwersalny dla wszystkich modeli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2014, 12:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Przecież cylinder jest w dobrym stanie, wystarczy tylko nowy tłok z pierścieniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy