Dzisiaj jest 23 lut 2025, 14:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lis 2014, 17:12 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Znalazłem fajny gadżet do naszych silników AC i to tani!! http://allegro.pl/elektroniczny-czujnik-wskaznik-temperatury-silnika-i4756583919.html ma ktoś go? WARTO??Będzie sporo zaniżał? jakieś opinie? Zamierzam go kupić bo w głównie w lato się BAAAAARDZO przyda :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 lis 2014, 18:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Ja mam identyczny co prawda trochę taniej kupiłem u Langera ale taki sam,prawda przydatny gadżet wiesz kiedy silnik ma odpowiednią temperaturę i kiedy można jechać a w lato masz wszystko pod kontrolą jeśli chcesz to kupić to jak najbardziej polecam jedyną wadą jest tylko to że nie jest podświetlony bo trochę przeszkadza podczas jazdy w nocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2014, 18:58 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
a ok dzięki, no trochę tego sprzedają jak patrzyłem (kiedyś szukałem to pusto było), gdzieś wyczytałem że AC do 120-130 osiągają ale miejmy nadzieję że te 110* mi wystarczy ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 13:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Bzdury piszą ! Też widziałem te posty wcale to jest nie prawda jeździłem skuterem w lato i największą temperaturę jaką uzyskałem to 54* więc nie wiem skąd ci ludzie mieli te dane fakt że podczas postoju temperatura rośnie do około 110 stopni ale nigdy podczas jazdy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 17:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Siwy0232 pisze:
Bzdury piszą ! Też widziałem te posty wcale to jest nie prawda jeździłem skuterem w lato i największą temperaturę jaką uzyskałem to 54* więc nie wiem skąd ci ludzie mieli te dane fakt że podczas postoju temperatura rośnie do około 110 stopni ale nigdy podczas jazdy

Nie zastanawiala cie tak wielka roznica temp podczas jazdy i postoju? Zamontowales czujnik w niewlasciwym miejscu, prawdopodobnie za blisko wiatraka dlatego pokazuje ci zanizona temp. 54 stopnie to niedogrzany silnik. Jezeli chodzi o termometr to polecam, myslalem ze baterie beda padac szybko a poki co mam juz dwa lata i wszystko gra




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 17:40 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
dobrze że baterie tak trzymają bo się bałem trochę... pokombinuję z podświetleniem a tak to umieszczę jak najdalej od wiatraka, między żeberka jak wejdzie i silikonem czy czymś (taśmą izolacyjną?) tą miedź oblepić żeby dobrą temp. pokazywał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 19:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Nie ma nawet takiej opcji witek głupoty gada przecież nie da się uniknąć żeby wiatrak nie dmuchał na czujnik bo cyrkulacja powietrza jest cały czas w tej obudowie i nic z tym nie zrobisz,przykręć to normalnie na szpilkę cylindra i tyle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 21:17 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
no na szpilkę wiem innej opcji nie widzę, dobra zobaczymy jak tam będą u mnie wskazania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 21:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Siwy0232, W takim razie źle ci pokazywał, niemożliwe żeby miał tak mało stopni.
Podczas jazdy w takiej pogodzie jak jest dzisiaj (okolice zera) podczas jazdy mam ciągle ok. 95 stopni. W lato raz dwa łapie 120-130 i trzeba robić postoje.
Sonde założone mam tak: adapter-czujnika-temperatury-ac-t123574.html
Z góry cała zalana jest silikonem, więc wentylator powoduje małe przekłamania temperatury.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 22:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Siwy0232, glupoty to ty gadasz, nie masz podstawowej wiedzy o pracy 2t, a o racjonalnym mysleniu to juz nie wspomne. Mozna na szpilke zamontowac ale jak pewnie wiesz szpilki sa 4, czyli dwie od strony wiatraka i dwie z drugiej strony, przeloz czujnik na druga strone i juz zobaczysz roznice. Mozna tez zamontowac czujnik miedzy zeberka glowicy, tak ja mam to zrobione, od strony wylotu powietrza a nie od strony wiatraka i to wlasnie dlatego ze jest cyrkulacja powietrza, wchodzi zimne powietrze a wychodzi gorace. Przeloz czujnik tak zeby nie mial kontaktu z zimnym powietrzem i nagle stwierdzisz ze twoj silnik pracuje przy minimum 90stopniach.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 22:12 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
no własnie chodzi mi że założę na szpilkę jak najdalej od wiatraka, między żeberka (żeby chroniło bardziej przed wiatrem) i do tego silikon zasłaniający czujkę - chyba wypali




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 22:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Ja mam miedzy zeberkami glowicy bez silikonu wcisniete na chama i ani drgnie na szpilke nie zakladalem bo troche przeklamywal a z boku glowicy jest idealnie




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2014, 15:10 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Po 2 tygodniach w końcu przyszedł no i tak: lekko wcisnąłem miedzianą końcówkę między żeberka głowicy z boku po przeciwnej stronie do wiatraka (czyli jak sqt stoi to sonda jest pionowo do ziemi) no i dziś udało się osiągnąć 105* ale po zatrzymaniu a tak w czasie jazdy ma ok 90* (zależy od rpm). I mam jedno pytanie, gdyż cały czas on działa...jak go wyłączyć? Póki co wyjmuję baterie ale jest to wkurzające tak ciągle wkładać i wyjmować...Nie padną jak całą zimę będą włożone?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2014, 16:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Ja nie wyciagam baterii juz kolo 2 lata i chodzi. Dopoki jezdzisz to nie ma sensu ich wyciagac a jak odstawisz na zime to wyjmij.
Jezeli chodzi o temperature to w porzadku, latem bedzie na pewno wiecej. Przy gazniku 17,5 na swiatlach zawsze mialem ponad 110stopni, po zmianie na phbg21 juz tak wysokich temperatur nie lapie. Jezeli chcesz poprawic chlodzenie zamontuj chwytak powietrza tylko nie taki ze sklepu bo to nic nie daje a taki z kawalka rury, poprawa gwarantowana.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2014, 17:47 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
ok dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy