Dzisiaj jest 08 lip 2025, 5:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 gru 2014, 20:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2014, 20:27
Posty: 9
Pojazd: TGB101s
Witam.Czy to normalne że po 3/4 km cylinder jest tak gorący ze nie da się dotknąć dodam ze skuter jest chłodzony powietrzem marka to TGB.

DODAM ŻE SKUTER JEST NA DOTARCIU NA NOWYM CYLINDRZE PRZEJECHAŁEM 240 KM. CZY TE TAK MOCNE GRZANIE Z CZASEM SIĘ ZMNIEJSZY ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 gru 2014, 20:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Tak normalne, później będzie lepiej. Bo teraz na dotarciu jest zwiększone tarcie. Używaj dobrego oleju. I nie lataj na full manecie, co już robiłeś i tłok spuchł :D




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 gru 2014, 20:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
no coś ty, powinien być zimny ....
zastanów się trochę zanim coś napiszesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 gru 2014, 21:03 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Cylinder na docieraniu zawsze będzie miał trochę wyższą pracę. Ważne jest ,aby go nie przegrzać. W wersji AC (Air Cooling) trzeba zwrócić uwagę na wentylator ,oraz osłonę cylindra. To dwa bardzo ważne elementy bez których pojazd nie powinien pracować nawet na postoju.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil GG Tlen  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2014, 15:12 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Jeżeli cylinder jest inny niż oryginalny, to po zmianie cylindra koniecznie wyreguluj gąźnik - może być konieczna większa dysza główna.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...