Dzisiaj jest 09 lut 2025, 1:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 gru 2014, 18:23 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Witajcie, mam taki problem i postaram się go opisać jak najlepiej tylko potrafię mianowicie znalazłem schemat na necie i udało mi się podłączyć moduł piaggio tak że mam iskrę ale nie działają mi światła. Zrobiłem to tak że te kable co wychodzą z silnika podłączyłem po kolei pod regulator napięcia (ładownie 13.8) no i dalej do modułu (kilka kabli) podłączyłem odpowiednio cewkę no i iskra była a chińskiej instalacji wgle nie musiałem używać no i tą instalację co sobie zrobiłem do iskry połączyłem z instalacją orginalną ale świateł nie ma jedynie klakson działa poprawnie ale nie ma stopu czy postojowych, nie ma kierunków jedynie co to mruga podświetlenie licznika. Może jest ktoś kto by mi tu pomógł bo nie mam już pomysłów




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 gru 2014, 19:21 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Witaj
Podaj jaki to dokładnie silnik (et4 czy leader) ?
Pokaż schemat z którego korzystałeś.
Podaj kolory kabli wychodzących z iskrownika.
I daj fote tego modułu.

Robiłem z kumplem Swap na Leader więc postaram się pomóc :wink:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2014, 20:47 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
dawid54, a powiedz mi jak to rozpoznać? Później zejdę do garażu to sprawdzę i porobię fotki :)

-- 27 gru 2014, o 20:47 --

Nie wiem jak rozpoznać silnik więc daję foty :) Sprawdzając w necie wychodzi mi że to leader no ale pewności 100% nie mam dlatego wolę wstawić abyś sam sprawdził :)
Obrazek
Obrazek
Co do tego z czego korzystałem to tu link do stronki
http://www.motocdi.com/piaggio-x-evo-12 ... -t321.html
Oto jakie kable wychodzą z iskrownika
Obrazek
Obrazek
A oto moduł :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dodatkowo zdjęcie regulatora p/g (miałem cały skuter z poprzecinaną instalacją dlatego wtyki do moduły czy regulatora miałem ale żeby coś z tamtej się jeszcze nadawało to niestety ale nie :(
Obrazek

Z góry dzięki




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2014, 21:44 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Dobrze
Tak to jest silnik Leader. Iskrę masz i silnik odpala, tak ?
Co do ładowania to czarny kabel z regulatora to masa a czerwony to plus.
Nie wiem jak mocno scaliłeś ze sobą obie wiązki ale żółty kabel z instalacji china podłącz do czerwonego, do tego wywal regulator china i opornik świateł. W tym momencie powinny pojawić się światła. Informuj czy coś potem jeszcze nie będzie działać ;)




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2014, 21:48 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
dawid54 teraz nie rozumię jaki to ten opornik świateł, jak mechanicznie dużo robie sam tak elektryka to czarna magie. O jaki żółty kabel i czerwony Ci chodzi w chińskiej instalacji? Wypiąć chiński regulator napięcia i zostawić luźną wtykę?




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2014, 21:53 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Obrazek
To jest opornik świateł. Po zrobieniu świateł na napięcie stałe nie jest on potrzebny.
I przepraszam wkradł się mały błąd, podłącz kabel żółty z czarnym w chińskiej instalacji ( czarny to + za stacyjką)




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2014, 22:17 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
dawid54, dziękuję za pomoc jak coś jeszcze będę chciał wiedzieć to dam znać :)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy