Dzisiaj jest 18 lip 2025, 0:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:12 
*

Rejestracja: 26 lis 2014, 23:52
Posty: 59
Pojazd: Aprilia sr 99rok
Witam mam aprilię sr 99rok ciecz. I od jakiegoś czasu nie chciała odpalać, pogrzebałem trochę wczoraj i odpaliła. Gdy odpaliła to płyn z chłodnicy ciekł z wydechu. Gdy ją zgasiłem nie chciała już odpalić i zalewa świece płynem. Wie ktoś co jest? Jak tak to proszę o odpowiedzi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 lut 2015, 16:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
nikt nie wie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:19 
*

Rejestracja: 26 lis 2014, 23:52
Posty: 59
Pojazd: Aprilia sr 99rok
bart1aerox100 pisze:
nikt nie wie ...

O mam do Ciebie pytanie, Ty zajmujesz się malowaniem/klejeniem plastików tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
ziutek96,
Sprawdź uszczelki pod cylindrem.




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:28 
*

Rejestracja: 26 lis 2014, 23:52
Posty: 59
Pojazd: Aprilia sr 99rok
Cygan007 pisze:
ziutek96,
Sprawdź uszczelki pod cylindrem.

Właśnie też tak mi Tata podpowiadał. Ale raczej nie będę nic robił już z tym bo i tak mam już zakupiony cylinder motoforce sport 70ccm, a ta 50-tka jest już lekko przytarta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
A sprawdzałeś cylinder że mówisz że przytarta?




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:31 
*

Rejestracja: 26 lis 2014, 23:52
Posty: 59
Pojazd: Aprilia sr 99rok
Powiem tak, już kompresji prawie nie ma, Nie ma siły, ciężko pali i mi się wydaje że właśnie cyl już przytarty a przejechane ma bez żadnej wymiany 31tyś km na serii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Nie musi być przytarty. Pisałeś że zalewało ci świece płynem czyli masz nieszczelności przez które może uciekać kompresja druga sprawa to prawdopodobnie zużyte pierścienie które też mogą puszczać kompresję. Coś ci nie wierzę 31k na jednym cylu, nie możliwe.




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:35 
*

Rejestracja: 26 lis 2014, 23:52
Posty: 59
Pojazd: Aprilia sr 99rok
No mówię Ci 31k bez wymiany, koledzy też się dziwią że tyle zrobiony :p Zaczął tracić siłę gdy wsadziłem sportowy wydech wariator i sprzęgło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
A wyregulowałeś napęd po wymianie wydechu, sprzęgła i waria? Ja na twoim miejscu dobrał bym się do cyla i obczaił co tam się dzieje.




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:46 
*

Rejestracja: 26 lis 2014, 23:52
Posty: 59
Pojazd: Aprilia sr 99rok
Tak wyregulowane było wszystko ładnie latała na początku z miejsca było czuć przyśpieszenie i wgl.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
rozbierz i zobaczysz czy warto zmieniać uszczelki czy cały zestaw i po wymianie wyreguluj gaźnik i napęd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:56 
*

Rejestracja: 26 lis 2014, 23:52
Posty: 59
Pojazd: Aprilia sr 99rok
Ok zrobię tak jak mówicie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 18:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wymień wszystkie uszczelki, skręć jak należy. Przy okazji wydmuchaj płyn chłodniczy z silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy