Dzisiaj jest 04 mar 2025, 15:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: puchnie tłok
Post: 24 lut 2015, 16:52 
*

Rejestracja: 20 lis 2013, 17:45
Posty: 176
Pojazd: Tgb 303rs Simson sr50
2

Ostrzeżenia: 2
zrobiłem 60km (nie od razu )po remoncie z predkosciom 40km/h i spuch tłok dlaczego ? remont był robionych na takich częściach http://olx.pl/oferta/cylinder-60wal-loz ... 844a1271f2 tylko 50cc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lut 2015, 16:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Zapewne to słabe spasowanie tłoka z cylindrem .




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2015, 17:11 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
czynników jest wiele od zapchanego wydechu po nie wyregulowany gaźnik, nieszczelne łączenie między cylindrem a wydechem, wada fabryczna cylindra ( zły luz montażowy ) lecz gdy jest zbyt ciasny w instrukcji powinno być napisane aby nie montować takiego zestawu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2015, 20:37 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Prawdopodobnie nie wyregulowany gaźnik jest przyczyną, a ze względu na słabą jakość tłoka to się przyciera. Chciałem przestrzec przed niewyregulowanym gaźnikiem w przypadkach zmian w secie. Wystarczy nawet 3 km przejechać i można zatrzeć silnik.
Ostatnio zainstalowałem sobie termometr a,że miałem też zmiany konfiguracyjne więc włożyłem większą dyszę. Jadąc niewielki kawałek widziałem jak szybko rośnie temperatura cylindra szybko osiągając 110 stC. Trzeba było delikatnie zbijać tą temperaturę. Po wykręceniu świecy kolor potwierdził, że nadal jest ubogo, a przejechałem tylko 3 km
Wniosek:
Trzeba bardzo ostrożnie postępować z cylindrem i gaźnikiem, bo zatrzeć można nawet po niewielkim przebiegu a 60 km to już jest dość znaczny odcinek choć pokonywany nie jednorazowo.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 16:54 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Myślę że tj. wspomniał robdk, gaźnik jest przyczyną. Zbyt uboga mieszanka się do tego m.in przyczyniła i dlatego spuchł.




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy