Dzisiaj jest 08 paź 2024, 16:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 mar 2015, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2014, 20:24
Posty: 22
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Benzer Ohio

Ostrzeżenia: 1
Jakie są skutki zużytych pierscieni tłoka. Wypisujcie wszystkie możliwe.. DZIEKI




_________________

*****************************************************


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 mar 2015, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Brak kompresji, to jedyny skutek.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2015, 16:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Kopcenie




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2015, 16:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
nikodem239 pisze:
Kopcenie

Jeżeli chodzi o 4t to tak.
Co do 2t to słaba kompresja




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2015, 16:29 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
niska prędkość max, gaśnięcie przy niższych obrotach, problemy z odpaleniem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2015, 16:46 
*

Rejestracja: 13 lut 2015, 17:08
Posty: 116
Pojazd: Aerox YQ100
Jesli chodzi jeszcze o 4t to dymienie z tzn "odmy" na pokrywie glowicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2015, 17:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
u mnie jak poszły już pierścienie do na wysokich obrotach było słychać szeleszczenie i do tego nagły spadek mocy




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2015, 17:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Charakterystyczne "dzwonienie" w silniku, większe zużycie paliwa, mniejsza moc silnika, (zdarzają się strzały z tłumika). Po zdjęciu cylindra, tłok jest osyfiony olejem i nagarem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy