Dzisiaj jest 04 gru 2024, 20:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 kwie 2015, 15:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Panowie taki problem z roxem na seri oprócz wydechu Tecnigas Next R. Problem pojawiał się stopniowo, gaźnika nie sposób wyregulować. Jak widać gdy nacisnąłem lekko hamulec to nie wkręcał się i strzelał z wydechu. Jakieś pomysły?

https://www.youtube.com/watch?v=BLG35bJ ... e=youtu.be




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 kwie 2015, 15:41 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 22:17
Posty: 134
Pojazd: yamaha neos
Ja miałem podobnie w neosie winna była uszczelka pod głowicą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2015, 16:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
szczepan997,
Wymieniona była na nową bo przeciekało.

-- 23 kwie 2015, 17:33 --

Dodam jeszcze że na gaźniku 17,5 wkręcał się lepiej ale jechał max 50 bo spadał z obrotów i nie miał siły




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2015, 17:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Regulacja gaźnika się kłania. Jak strzela z wydechu to najczęściej przez zbyt bogatą mieszankę paliwo-powietrze. Każdy silnik może "przepracować" jedynie określoną dawkę paliwa, a to co się nie spali detonuje w rozgrzanym tłumiku. Jak nie możesz wyregulować gaźnika to mam pytanie:
jaki masz gaźnik? Chodzi o producenta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2015, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Dellorto 17,5 i dysza 62 na seryjnej puszce
Dysza w miarę okey czy raczej dać większą?




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2015, 4:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Gaźnik i dysza ok. Reguluj gaźnik i powinno być wszystko jak należy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2015, 6:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Gummma,
Z wydechu strzela tylko przy seryjnym gaźniku natomiast na 17,5 jedzie tylko 50 km/h po czym spada z obrotów i nie ma siły się rozpędzać. Czyżby napęd do regulacji? bo wcześniej jeździła w granicach 80 km/h na tym samym zestawieniu napędu.




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2015, 20:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Na rozregulowanym gaźniku (za dużo powietrza) nie byłem wstanie rozpędzić się do 35km/h i po 50m zdychał. Wkręć śrubkę mieszanki paliwo-powietrze do oporu, po czym wykręć o półtorej obrotu i wtedy sprawdź (na gaźniku 17.5).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy