Dzisiaj jest 04 gru 2024, 21:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: strzelanie 2t
Post: 02 maja 2015, 8:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Cześć ;) od pewnego czasu mam taki problem że skuter strzela mi z wydechu. Mam cyl 70 na dotarciu. Śmigalem na dyszy 85 ale chciałem spróbować jak będzie na 90. Założylem o pojechalem na drogę. Znacznej różnicy nie odczulem, ale gdy na chwilke go przycisnalem to po puszczeniu gazu zachowywał się tak jakbym przekrecil kluczyk i odłączył zapłon. Po prostu schodził z obrotów i gasł powoli. Gdy dodslem malo gazu nic się nie działo. Jednak jak dodalem więcej to strzelił z wydechu i poleciał dalej. Zajechalem do domu i pierwsze co zrobiłem to powrót do dyszy 85 bo myślałem że w tym leży problem. Jednak nic to nie dało. Od tego czasu po puszczeniu gazu przygasal i strzelał. Wymienilem świece, przewód z cewka i fajkę, dalem mu tez więcej paliwa na gaźniku( regulacja mieszanki) i wlozylem dysze 90. Problem minimalnie zniknął bo teraz tylko tak robił przy puszczeniu gazu po większym przycisnieciu( licznikowe 70-80). Za rada kolegi unieruchomilem lekko luźną iglice w gazniku, lecz nic to nie dało. Powie mi ktoś o co może chodzić? Nie mam juz pomysłów -,-


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 maja 2015, 11:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak zwiększasz dyszę główną to musisz wyregulować gaźnik. Dusi Ci się silnik i strzela z wydechu, bo masz za bogatą mieszankę paliwo-powietrze. Rób też bogatszą mieszankę w olej i nie dawaj po manetce w trakcie docierania na dłuższym dystansie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2015, 11:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Spróbuje odjąć mu paliwa na mieszance i dam znać ;) a co do oleju i palowania to ostatnio na 2l dalem 50-60 ml oleju wiec nawet troszkę za dużo ;) nie daje mu za długo w palnik. Robię to może raz na 1km ale potem jade tak z 30km/h żeby sb odpoczal ;)
Jeśli odjecie paliwa na gaźniku nic nie da to wrócić do 85 głównej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2015, 17:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W pierwszej kolejności napisz z łaski swojej jaki masz gaźnik (średnica gardzieli). Przy docieraniu lejesz 100ml oleju na cztery litry paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2015, 18:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Aktualnie niestety Tec TK 16. Jednak w najbliższym czasie, gdy kupie pokrywke przepustnicy założenia dellorto 17,5. Jednak boje sie, ze to może być wina cylindra. Ponad 120 km przejechał elegancko a teraz dopiero strzela..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2015, 20:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zmieniasz pojemność silnika to i gaźnik pasuje zapodać większy. Kup przynajmniej 19mm, bo 17.5 nadaje się do serii. Przy gaźniku 16mm Dellorto PHVA idzie go wyregulować na dyszy głównej do 65. Ten temat przerabiałem u siebie. Nie pchaj się w zamienniki tylko kup konkretny gazior i w ten sposób znikną tematy "jak wyregulować gaźnik firmy shit?".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2015, 21:07 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Gummma pisze:
Zmieniasz pojemność silnika to i gaźnik pasuje zapodać większy. Kup przynajmniej 19mm, bo 17.5 nadaje się do serii. Przy gaźniku 16mm Dellorto PHVA idzie go wyregulować na dyszy głównej do 65. Ten temat przerabiałem u siebie. Nie pchaj się w zamienniki tylko kup konkretny gazior i w ten sposób znikną tematy "jak wyregulować gaźnik firmy shit?".


Nie wiem czym nazywasz "shitem".
Miałem już pare dellorciaków a aktualnie jeżdzę na zwykłej chinie i jestem zachwycony.
Tec i motoforce robią dobre gaźniki PWK.
Wielu na chińskich cylindrach i gaźnikach wyprzedzą typowe "STEJDŻE" :)




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy