Dzisiaj jest 03 gru 2024, 1:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 maja 2015, 21:37 
*

Rejestracja: 01 kwie 2015, 20:14
Posty: 18
Pojazd: Peugeot Jet Force
Witam. Zmienilem w JetForce wydech na technigas'a i co sie okazuje.... lekki mół na starcie potem mega przyspieszenie do 40km/h i koniec jazdy... predkosc stala okolo 45km/h i nic wiecej. Regulacja gaznika nic nie pomaga. Pytanie czy to moze byc wina dyszy ze jest za mala? Aktualnie mam 60. Wszystko seria tylko gazior delortto 14. Na seryjnym wydechu lecial 75km/h
Ahha... rolki w wario tez seria 8g


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 maja 2015, 21:49 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Na pewno zacznij od zwiększenia rozmiaru dyszy a następnie wyreguluj na niej gaźnik.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2015, 21:51 
*

Rejestracja: 01 kwie 2015, 20:14
Posty: 18
Pojazd: Peugeot Jet Force
Tez tak myslalem. Ta jakiego rozmiaru dysze mu wlozyc? 64? 70?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2015, 4:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
W moim przypadku dysza 70 przy gardzieli 16 była idealna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2015, 7:31 
*

Rejestracja: 01 kwie 2015, 20:14
Posty: 18
Pojazd: Peugeot Jet Force
A do dellortto jest dysza m6?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2015, 7:33 
***

Rejestracja: 22 paź 2013, 20:40
Posty: 513
Lokalizacja: Dobre Miasto
Pojazd: Gilera Stalker DD 50
W twoim przypadku ja bym zaczął od regulacji napędu.




_________________

Zapraszam do Gilery !!!
http://forum.mieloch.pl/post2652196.html#p2652196




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2015, 9:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Pawlo1994 Tak, w Twoim gaźniku gwint dyszy głównej to M6. Trochę to dziwne, bo sam kiedys zmieniłem wydech na tecnigas next-r i przy gaźniku dellorto 16 miałem fabrycznie dyszę 50, a v-max się podniósł o jakieś 20km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2015, 19:19 
*

Rejestracja: 01 kwie 2015, 20:14
Posty: 18
Pojazd: Peugeot Jet Force
To dosc dziwna sprawa :/ w oryginalnym wydechu byla jeszcze scisnieta rurka na pierwszym kolanku od strony cylindra. A moze dac inne rolki?

-- 19 maja 2015, 20:18 --

Zmiana dyszy na 70 pogorszyla jeszcze efekty.... a moze dysza ale mniejsza jeszcze niz 60? A moze byc ze do tego wydechu seryjne rolki sa ca ciezkie?

-- 19 maja 2015, 20:19 --

Zmiana dyszy na 70 pogorszyla jeszcze efekty.... a moze dysza ale mniejsza jeszcze niz 60? A moze byc ze do tego wydechu seryjne rolki sa ca ciezkie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2015, 8:02 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Napędu nie ruszałem wcale tylko regulowałem gaźnik, bo po wymianie tłumika silnik dostawał zbyt ubogą mieszankę i się dławił. Później rozwierciłem zwężkę w filtrze powietrza i dobierałem optymalną dyszę główną. Jeżeli napęd masz seryjny to sama wymiana rolek nic nie da, bo są dobrane fabrycznie pod wariator.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2015, 8:05 
*

Rejestracja: 01 kwie 2015, 20:14
Posty: 18
Pojazd: Peugeot Jet Force
U mnie wymiana dysz na wieksze nic nie poprawia a nawet pogarsza :/ tak mysle czy nie dac jeszcze mniejszej dyszy od 60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2015, 9:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Dasz mniejszą to może się okazać, że będziesz miał gorsze smarowanie cylindra, a co za tym idzie to istnieje ryzyko przytarcia. Jak masz możliwość to pożycz od kogoś gaźnik i spróbuj na innym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2015, 9:50 
*

Rejestracja: 01 kwie 2015, 20:14
Posty: 18
Pojazd: Peugeot Jet Force
Wlasnie nie mam takiej mozliwosci :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2015, 10:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Spróbuj wyjąć gumową zwężkę z filtra powietrza, dyszę główną zostaw 60, zawleczka iglicy na przepustnicy na pozycję środkową lub o stopień niżej. Wkręć śrubkę mieszanki do samego końca, po czym wykręć ją o 1.5 obrotu i testuj jak pracuje silnik. Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała. Wydłubałeś zwężkę z kolanka tłumika przed montażem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2015, 19:50 
*

Rejestracja: 01 kwie 2015, 20:14
Posty: 18
Pojazd: Peugeot Jet Force
Zwezki nie ma w tlumiku i w filtrze powietrza tez dzis sprobuje napisac cos wiecej jeszcze

-- 25 maja 2015, 21:42 --

Wiec tak problem nadal jest ale podejrzewam wariator. Zamowiony jest nowy top racing z centralka w komplecie i rolkami. W secie bedzie wydech tecnigas rsII gaznik dell 14 reszta seria. Pytanie jaka waga rolek bedzie najlepsza.

-- 25 maja 2015, 21:43 --

Wiec tak problem nadal jest ale podejrzewam wariator. Zamowiony jest nowy top racing z centralka w komplecie i rolkami. W secie bedzie wydech tecnigas rsII gaznik dell 14 reszta seria. Pytanie jaka waga rolek bedzie najlepsza.

-- 29 maja 2015, 20:50 --

Po paru dniach prob zalozylem z powrotem oryginalny tlumik i skuter jezdzi bez problemu..... nowe wario nie daje nic na predkosci regulacja centralką i sprezynkami sprzegla tez nic. Kolejna rzecz ktora mozliwe ze psuje calosc to wedlug mnie brak odpowiedniej kompresji. Odpalac odpala ale krecac recznie walem nie czuc praktycznie zadnych oporow. Teraz pytanie. Czy mama komprsja moze byc powodem ze na tlumiku tecnigas rs2 nie chcial jechac?

-- 29 maja 2015, 20:50 --

Po paru dniach prob zalozylem z powrotem oryginalny tlumik i skuter jezdzi bez problemu..... nowe wario nie daje nic na predkosci regulacja centralką i sprezynkami sprzegla tez nic. Kolejna rzecz ktora mozliwe ze psuje calosc to wedlug mnie brak odpowiedniej kompresji. Odpalac odpala ale krecac recznie walem nie czuc praktycznie zadnych oporow. Teraz pytanie. Czy mama komprsja moze byc powodem ze na tlumiku tecnigas rs2 nie chcial jechac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 maja 2015, 13:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
RsII Nie bardzo nadaje się do seryjnego cylindra. Ten tłumik jest do mocnego sporta lub streeta. Co do kompresji to podjedź na jakiś warsztat samochodowy i Ci zmierzą za browara.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy