Dzisiaj jest 03 gru 2024, 21:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2015, 15:06 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
witam chciałem zapytać czy warto pakować kase w 4t chinolka czy lepiej robić swap, i jakie części byście polecili abym przejeździł ten sezon na chińskim 4t


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 mar 2015, 16:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Czego oczekujesz? Większej mocy, prędkości, przyspieszenia? Czy tylko wizualnie odswieżyć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 19:12 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
Nie pakuj pieniędzy w chinola , mija się to z celem (też miałem chinola w 4t)
Moim zdaniem swapa też ci sie nie opłaca robić.
Wyjdzie cię to więcej niż taki skuter jest wart.




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 19:24 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
no własnie ja chce trochę przy optyce i przy silniku a chce robić chinola bo z wyglądu mi się bardzo podoba XD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 19:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
cylinder z wm powinien spokojnie zrobić te 5-6 tys. sam takie zakładam i 0 problemów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 19:40 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
ok dzięki za pomoc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 13:54 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Aprilia321a ja Ci powiem tak, w podpisie masz link do mojego projektu i zacznę od tego że jechałem sobie aż nagle coś mi *jebło* w silniku okazalo się że wał, pomijam fakt ile kasy pakowałem w silnik i wszystko było ok, postanowilem kupić silnik drugi który też się rozsypał potem kolejny. Wkurzony postanowiłem zrobić mocowania silnika i wpadł silnik minarelli horizontal AC no ok może super silne to nie było ale ruszało i silnik znałem już jakiś czas dlatego się tego podjąłem no ale w końcu nie ukończyłem go i kupiłem silnik piaggio 125 4t i zeswapowałem silnik bardzo dobrze znałem w sumie 2 lata albo więcej już go spotykałem no i w końcu silnik dokończylem jedzie bardzo dobrze pali w granicach rozsądku a silniczek pracuje tak jak 49cc (jedynie jak mu się da w dzidę to słychać inny pomruk) ale górki czy wyprzedzanie to nie problem :) Teraz juz wiem że największy błąd jaki popełniłem to właśnie pakowanie kasy w chińskie silniki..




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 17:24 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
z każdego pg pasuje silnik ? chodzi mi o wahacz duzo trzeba spawać ? ( spawa bym robił na następny sezon bo trzeba bedzie kase uzbierać a na lato myślę wybrać się do pracy xD ) i tak na ten sezon narazie chine bym wsadził xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 17:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Silnik P/G powinien spokojnie podejść bo ma dolne mocowanie silnika tak jak Ty w 4t.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 18:28 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
a z jakiego pg byłby najlepszy silnik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
To zależy czy chcesz tarczę czy nie. jeżeli chcesz tarczę to np od runner'ki, nrg




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 18:40 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Wszystko zależy ile chcesz tym jeździć ,gdzie jeździć i jakie trasy robić. Swego czasu jak nie posiadałem jeszcze samochodu też rozmyślałem co tu zrobić ,żeby ze swoich dwóch kółek najwięcej wydobyć pożytku. W moim przypadku największy problem stanowiła moc. Czy to pod górę ,czy gdzieś na trasie jechało się i jechało do znudzenia. Pewnego dnia odżałowałem i zainwestowałem w cylinder Airsal i to był strzał w dziesiątkę. Jestem tego typu człowiekiem który lubi czasami eksperymentować coś zrobić z niczego. Zamontowałem wyżej wymieniony cylinder ,do tego dokupiłem dwa zawory wydechowy i ssący ,dotarłem je dobrze względem gniazd w głowicy ,dobrze wyregulowałem gaźnik z większą dyszą ,zainwestowałem w lepszy wariator i inne części napędu ,następnie regulacja i się jeździło. Zależy kto czego oczekuje. Ja skuter traktowałem jako alternatywę samochodu ,czyli celowałem w duże przebiegi a nie w dużą moc. Jednym słowem maszynę ustawiłem tak ,że kręciła średnie obroty przy zadowalającej prędkości. Sumując mało palił ,cylinder nie miał zabójczych obrotów tym samym dłużej mi posłużył. Robiłem średnio trasy 0 - 200 km dziennie i na prawdę nie mogłem narzekać na awaryjność.

Równie dobrym rozwiązaniem w Twoim przypadku byłby swap na silnik piaggio/gilera. Możesz przykładowo kupić tanim kosztem silnik z zatartym cylindrem ,lecz dobrymi karterami. Cylinder kupujesz jakiejś średniej półki ,wszystko dobrze regulujesz i jeździsz. Możesz poszukać silnika chłodzonego cieczą. W tedy musisz się pobawić w umiejscowienie gdzieś chłodnicy.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 19:25 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
nie no swap zrobię w 100% xD

a po tym swapie mam nadzieje zeby łatwiej wyrywał na koło itp ... :)

-- 02 mar 2015, 19:57 --

i żeby były tańsze części xD

-- 02 mar 2015, 20:25 --

i co powiecie o silniku z pg x9 ? XD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 20:36 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Aprilia321 pisze:
co powiecie o silniku z pg x9 ?


Dzięki swoim gabarytom i sporym wysunięciu głowicy razem z cylindrem do przodu będzie prawdopodobnie kolidował z samą ramą. Należałoby wówczas przerobić z głową wahacz ,lub nie montować owiewek o ile zakładając ,że sam silnik by się zmieścił.

Proponuję nie kombinować i zastosować silnik piaggio ,który seryjnie wychodził o pojemności 49 cc.
Taki silnik po odpowiednich modyfikacjach na prawdę może zdziałać cuda. Poczytaj o ekipie Mieloch Racing Team ,konkretniej zwróć uwagę na maszynę jaką ekipa dysponowała. Jest to Piaggio Zip ,który ma na kole 22 km ! Zapraszam do lektury : Klik !




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 20:39 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Mate57 ja mam silnik piaggio 125 w chińskiej ramie tylko na kołach 12 cali rama i silnik wszedł bez przeróbek praktycznie największy problem to instalacja ale i to ogarnąłem z pomocą innych forumowiczów :)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 21:17 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
malaguti-f12, Właśnie przeglądam Twój projekt. Bardzo fajnie to wyszło ! Szczerze nie praktykowałem takich modyfikacji ,wizualnie wydaje się ,że może być konflikt z ramą ,ale jak widać...da się !




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 9:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
wszystko zależy od gotówki. ja akurat lubię silniki 4t i nie widzę w nich nic złego. wystarczy poskładać na sprawdzonych częściach i tanim kosztem można przejechać parę tys km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 9:59 
*

Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:52
Posty: 31
Pojazd: Piaggio Zip 4T
Witam Panów
Mam silnik piaggio 4t z zipa 2003 rok w ogóle to cały skuter mam, ale padł. Przepuszcza paliwo do oleju (wzrasta poziom). Cylinder to nominał. Kotoś wie jak to naprawić? Potrzebny szlif czy wymiana pierścieni??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 10:37 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Możesz spróbować wymienić pierścienie na tłoku ale jak ma duży przebieg to czeka Ciebie remont. Co do szlifa to zrobisz go na cylindrze żeliwnym, ponieważ współcześnie cylindrów aluminiowych już się nie tulejuje ze względu na większe koszta od powłoki NiCaSil.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2015, 10:51 
*

Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:52
Posty: 31
Pojazd: Piaggio Zip 4T
ile ma przebiegu nie mam pojęcia na liczniku ma 16 tys, ale przywieziony był z Włoch więc napewno nie ma 16 tys. tysiąc km temu padł zawór wydechowy (wypalony) ogólnie silnik ok bez jakichś poważnych uszkodzeń, przed awarią jeździł 75 do 80 km/h (ważę 95 kg) spalał 2,4 do maks 2,7. Więc nie było źle. Niestety padł. Zastanawia mnie jedynie jakie pierścienie założyć, chodzi mi o średnicę. Według książki Haynes do naprawy Piaggio średnica pierścieni (przy nominale kod C) to 38,968 do 38,975 mm. Natomiast pierwszy oversize to 39,154 do 39,182 mm, drugi 39,354 do 39,382 mm i trzeci 39,554 do 39,582. Nie znalazłem pierścieni o takich średnicach gdziekolwiek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy