Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2016, 19:33 
*

Rejestracja: 24 kwie 2016, 19:18
Posty: 14
Pojazd:
Siemka!

Mam Yamahę na silniku AM6, problem tkwi w tym, że ciężko jest ją odpalić a czasem nie odpala w ogóle, prawdę mówiąc to żadnej odpala niż nie odpala.

Set to
Cylek Malossi 70
Membrana Tec Racing
Gaźnik Tec PHBG 21 dysza 90
Polini AirBox

Kiedy ostatnio ją odpalałem (pierwszy raz po zimie, zalane nowe paliwo z olejem STIHL[tylko taki miałem aktualnie]) było okey prócz tego, że z gaźnika a konkretnie króćców na podgrzewanie poleciało na początku paliwo. Dziś złączyłem te króćce ze sobą gumowym wężykiem i moto nie odpaliło, ale gdy zdjąłem obudowę filtra nawet w nim było paliwo. Jakiś czas później odłączyłem ten wężyk i Yamaszka odpaliła, ale wciągał około 100 ml paliwa wciągu minuty przy obr 3-4k, wydawało mi się za dużo więc opuściłem iglicę o jeden ząbek (wcześniej była na 2 od dołu, przestawiłem na 3 od dołu, w sumie ma 4 ząbki) silnik nie odpalił, więc podniosłem iglicę z powrotem na 2 ząbek od dołu i na jakieś 3 sekundy zagadał, męczyłem go jeszcze z minutę i na ssaniu i z kręceniem manetką i nic...

Odpalane bez filtra powietrza, z filtrem, z zasłoniętym wlotem powietrza w gaźniku i nic...

HELP! Co mu może być?
Iskra jest i to porządna.




_________________

.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 kwie 2016, 20:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Regulacja gaźnika iglicą to nie wszystko.
Pryskaj mu w filtr powietrza dezodorantem, jak będzie chodzić to znaczy że gaźnik do regulacji.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2016, 15:22 
*

Rejestracja: 24 kwie 2016, 19:18
Posty: 14
Pojazd:
nikodem239 pisze:
Regulacja gaźnika iglicą to nie wszystko.
To akurat wiem.

nikodem239 pisze:
Pryskaj mu w filtr powietrza dezodorantem, jak będzie chodzić to znaczy że gaźnik do regulacji.

Już to robiłem... nie pomaga.




_________________

.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2016, 16:40 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Dobrze podłączone wężyki do gaźnika? nie pomyliłeś podciśnienia z paliwem? Kranik sprawny? I na przyszłość,odpuść sobie ten olej :|




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2016, 18:10 
*

Rejestracja: 24 kwie 2016, 19:18
Posty: 14
Pojazd:
PrzemekB, to, że ktoś szuka na forum pomocy nie znaczy, że jest idiotą i nie umie gaźnika podłączyć... Sprawdziłem jeszcze membranę- jest okey




_________________

.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2016, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Titancrash, to, że ktoś się upewnia czy masz wszystko dobrze podłączone to nie znaczy, że uważa Cię za idiotę :|
Na początek wszystko przeczyść a potem złóż wszystko tak jak było i zobacz czy pali.




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2016, 15:53 
*

Rejestracja: 24 kwie 2016, 19:18
Posty: 14
Pojazd:
To akurat są podstawy, wszystko zostało zrobione, siedzę w moto dość długo ale w tej sytuacji nie mam kompletnie pojęcia co może mu być, postaram się kupić nową świecę a z starej zrobię manometr do komprechy, jak zmierzę dam znać, ale prócz tego co może być? Paliwo dochodzi- świeca mokra. :?



*nie jestem nowy na forum, tylko konto nowe :wink:




_________________

.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2016, 16:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Może iskry nie ma ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2016, 19:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
ChinaPower X2. Szukaj raczej przyczyny w układzie zapłonowym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2016, 17:17 
*

Rejestracja: 24 kwie 2016, 19:18
Posty: 14
Pojazd:
Titancrash pisze:
Iskra jest i to porządna.


Czytanie ze zrozumieniem się kłania :wink:

-- 27 kwie 2016, 16:52 --

Wyczyściłem gaźnik i sytuacja wygląda tak:

[*]Na ssaniu z dezodorantem odpaliła na jakąś 1-2 sekundy ale zgasła
[*]Potem odłożyłem dezodorant i na ssaniu odpaliła na 1 sekundę
[*]Następnie spróbowałem z dezodorantem ale bez ssania silnik chodził ale tylko wtedy gdy rozrusznik go wspomagał.
[*]Na ssaniu ale bez dezodorantu nic i bez ssania tak samo.

Może to coś pomoże :?

-- 29 kwie 2016, 15:10 --

Kompresja zmierzona- granice 7 bar/ 0,7MPa :< Raczej cylek sprawny przy takim sprężaniu tylko co innego? Zapłon też okey, a gaźnik wyczyszczony...

-- 29 kwie 2016, 15:36 --

jeszcze taka uwaga :)

Gdy niezależnie do którego króćca od podgrzewania wdmuchnę powietrze (mam podłączone tam wężyki ale nie są podłączone pod głowicę) to z dziurek zaznaczonych na zdj leci wacha, wydaje mi się, że intensywniej z tego na dole, zaznaczonego na żółto, ale może to tylko złudzenie :?
Ale gdy zasysam powietrze, również niezależnie którym, czy z lewej czy z prawej strony to widać, że paliwo które jest w tych dziurkach cofa się.
Teraz gdy mierzyłem kompresję jeszcze 2 razy końcówka manometru była sucha jakby paliwo nie dochodziło...

Obrazek




_________________

.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2016, 12:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Prosta kwestia, skoro konmprecha jest, powietrze zasysa, iskra jest, to albo jest ona w złym momencie skoro świeca mokra, albo co podejrzewam masz zły skład mieszanki, a dokładniej zalewa go i to mocno.

Problem w gaźniku. Sprawdź działanie zaworka na pływaku, czy zamyka dopływ paliwa.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2016, 13:03 
*

Rejestracja: 24 kwie 2016, 19:18
Posty: 14
Pojazd:
Becks, nie tak prosta...


Becks pisze:
iskra jest, to albo jest ona w złym momencie skoro świeca mokra


:arrow:

Titancrash pisze:
Teraz gdy mierzyłem kompresję jeszcze 2 razy końcówka manometru była sucha jakby paliwo nie dochodziło...


Zaworek jest okey.

-- 01 maja 2016, 14:03 --

No i paliwo chyba rzeczywiście nie dochodzi. Mam to zrobione tak prowizorycznie, tzn zdjęty bak i paliwo w butelce (oczywiście leci przez filtr), bo mam zalane około 50 ml paliwa do tej butelki i kręcę i kręcę silnikiem i nie ubywa go.




_________________

.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2016, 16:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Titancrash, a spróbuj "ciągnąć" powietrze wężykiem od podciśnienia i wtedy spróbuj odpalić :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2016, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Zrobiłeś odpowietrzenie w butelce ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 7:11 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Titancrash pisze:
Gdy niezależnie do którego króćca od podgrzewania wdmuchnę powietrze
Gdzie w tym gaźniku widzisz wejścia na podłączenie podgrzewania,bo ja widzę tylko dwa krócce odpowietrzające komorę paliwową gaźnika.Jeden z tych otworków zaznaczonych na zdjęciu jest połączony z zaworkiem iglicowym,jeśli ci z niego leci paliwo to jest oznaką niedomykania zaworku [uszkodzone gniazdo w gaźniku lub sam zaworek],lub gaźnik jest zamontowany pod takim kątem że zaworek nie domyka napływu paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 19:23 
*

Rejestracja: 24 kwie 2016, 19:18
Posty: 14
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Gdzie w tym gaźniku widzisz wejścia na podłączenie podgrzewania,bo ja widzę tylko dwa krócce odpowietrzające komorę paliwową gaźnika.


Okey, niech będzie, że to od przelewu, napisałem że od podgrzewania, bo wyczytałem tak na kilku forach chcą się upewnić, ale chyba bardziej chodzi o fakt co się dzieje a nie jaką nazwę temu nadałem.

Zaworek jest szczelny (do góry komorą pływakową nie da rady zassać powietrza), zaraz wezmę od nowa podłącze dopływ paliwa (odpowietrzenie w butelce raczej ciężko zrobić :) ) i sprawdzę czy po napełnieniu komory paliwem będę mógł wdmuchnąć powietrze do niej, a następnie zobaczę czy da radę paliwo pociągnąć przez przewód podciśnienia.

-- 02 maja 2016, 20:23 --

Po napełnieniu komory nie można wdmuchną tam powietrza, a przynajmniej jest bardzo ciężko to zrobić.
Paliwa nie da rady pociągnąć przez przewód podciśnienia, gdy ciągnę i wdmuchuję powietrze słychać syczenie z gaźnika gdzieś od strony filtra powietrza (póki co nie mam go założonego)


Czy gdy zdejmę gaźnik, docisnę dłoń do króćca i zakręcę silnikiem to powinno mi ją jakoś mocno "zasysać" ?




_________________

.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 20:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Jak najbardziej rękę powinno wciągać, jeśli odpycha to membranka do wymiany a jeśli nic się nie dzieje tzn. ani nie odpycha ani nie wciąga dłoni to masz zatarty silnik. Chociaż ja bym się bał w taki sposób sprawdzać silnik xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2016, 10:48 
*

Rejestracja: 24 kwie 2016, 19:18
Posty: 14
Pojazd:
Odpychać nie odpycha tylko tak jakoś słabą ją wciąga (wewnętrzną stronę dłoni). Postaram się może zdjąć cylek, ale na razie zaczekam za świecą, która powinna jtr być.

Kompresja 7 bar i zatarty silnik? No chyba, że paliwa nie zasysało i sprężało powietrze które jest bardziej podatne na zmiany objętości i dlatego tak wychodziło... Możliwe, że ciśnienie powietrza (bo wachy nie zasysa), równe 7 bar= zatarty cyl? :|

Troce mnie zaczyna irytować ten silnik :<




_________________

.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2016, 19:42 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Titancrash pisze:
upewnić, ale chyba bardziej chodzi o fakt co się dzieje a nie jaką nazwę temu nadałem.
Co nie zmienia faktu że wprowadzasz w błąd.Prawidłowa nazwa niektórych rzeczy jest podstawą aby uzyskac dobrą i fachową odpowiedź.Pozdrawiam. :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 maja 2016, 8:42 
*

Rejestracja: 24 kwie 2016, 19:18
Posty: 14
Pojazd:
n0ooRt, No może i tak :mrgreen: Ale najważniejsze, że się wyjaśniło :wink:

Titancrash pisze:
Kompresja 7 bar i zatarty silnik? No chyba, że paliwa nie zasysało i sprężało powietrze które jest bardziej podatne na zmiany objętości i dlatego tak wychodziło... Możliwe, że ciśnienie powietrza (bo wachy nie zasysa), równe 7 bar= zatarty cyl?


Co do tego ktoś się odniesie? :<




_________________

.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy