Dzisiaj jest 30 lis 2024, 5:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 maja 2016, 13:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Od pewnego czasu mam problem z cieknącym paliwem pierwsze co się stało to ktoś mi wykrecił linke od ssania troche przy regulacji przy dźwigience ssanie to s6 grzał się mocno z czasem zaczął przerywać na full obrotach wreszcie poluzowałem linke chłodniejszy jest ale pozostało to przerywanie. Wymieniłem króciec bo był troche zniszczony od spodu membranki ok nie odstają. Wszystkie uszczelki na gaźniku ok a paliwo nadal kapie z niego podczas pracy nawet jak zgaśnie to jeszcze kapie ale kilka minut nie to że cały czas mocno się leje. Wydaję mi się że kapie ze śrubki od mieszanki bo wątpie żeby uszczelka wyjąłem ja była ok wyczyściłem złożyłem pożądnie i nadal kapie z przepustnicy od przykręcania jej do gaźnika napewno nie bo to gdzieś się zaczyna w połowie gaźnika i jak reguluje gaźnik to sączy się z tej śrubki paliwo. Gaźnik z tego co pamiętam to WM Motor Black Editon 19mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 maja 2016, 17:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Niektóre gaźniki miały taki malutki o-ring w gnieździe śrubki od mieszanki, jeżeli przez nieuwagę wypadł to właśnie był taki objaw. Oczywiście nie zakładam, że na pewno w Twoim gaźniku był.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2016, 19:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gummma pisze:
Niektóre gaźniki miały taki malutki o-ring w gnieździe śrubki od mieszanki, jeżeli przez nieuwagę wypadł to właśnie był taki objaw. Oczywiście nie zakładam, że na pewno w Twoim gaźniku był.
x2 .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 maja 2016, 12:48 
*

Rejestracja: 19 lut 2015, 20:00
Posty: 74
Pojazd: Gilera Stalker
Witam, sprawdź kranik paliwa, jak membrana w nim już zużyta to nowy a zły przepuszcza i `popuszcza` (xD) paliwko :D. Może to będzie zarzewie problemu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy