Siema, planuje tuningować moją gilere na racing, a właściwie to midrace, bo chcę zastosować cylinder żeliwny, aby nie musieć go wyrzucać do kosza po zatarciu. Generalnie już poplanowałem sobie jakie części będę zamawiać ale mam kilka pytań dla kogoś co już się w to bawił:
1. Wybór cylindra, decyduje się między Polini For Race i Top performance due plus. Za drugim przemawia cena, ale interesuje mnie żywotność tych cylindrów, obrotowość i oczywiście porównanie mocy. Będą grały z Yasuni C16 (nic bardziej wysilonego nie kupuje, bo to mój ulubiony wydech)
2. Wybór gaźnika. Rozmiar to będzie 21mm i raczej Dellorto phbg standardowe, lecz kusi mnie zakup motorforce racing z 'powerjet', wiem jak działa ten gaźnik i co daje ale bardziej potrzebuje informacji jak bardzo gaźnik tego typu zwiększa spalanie względem standardowego. Skuter pewnie oszczędzany nie będzie, a chce się zmieścic w 7-8l/100km
3. Czy seryjne sprzęgło uciągnie tą moc? Piaggio ma bardzo mocne sprzęgła, wiem że dostanie po dupie, to wtedy kupie nowe, lecz pytanie czy nie będzie się ślizgać albo coś i nie kupić od razu tuningowego.
To tyle z mojej strony, bardzo proszę o rady, w szczególności ludzi, którzy mieli już do czynienia z tuningiem klasy racing.
_________________ KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdbKontakt: puzon20@gmail.com
|