pierwsze 100 - 7,8 max 8,5k ale też czasem nawet max to 2t one żyją na wysokich obrotach do 200km już troche więcej mocniej 7,8,9,9.5k do 300km już każde obroty ale nie przeginaj też ciągle, że full manetka. noi reszte tak samo do 500 a potem to już możesz katować chociaż radziłbym docierać 600-700km
1. Pilnuj temperatury poprostu ( NAJWAŻNIEJSZE) 2. Robić co jakiś czas przerwy nawet jak jest prawidłowa temperatura, niech sobie silnik odpocznie 3. Noi w 2T najważniejszy jest dobry olej najlepiej (castol power racing 2t full syntetyk) tylko przypadkiem nie kupuj mixola zostawia bardzo dużo nagaru i skraca żywotność do nawet 3,4x 4. Zawsze rozgrzewać silnik przynajmniej od 3-5min (WAŻNE) 5. Ciągle zmienne obroty (znaczy nie że 9tyś cofasz do 7 i znowu 9 nie mówię o takim czymś ale żeby było zmiennie (WAŻNE) . Powodzenia!
|