Witam serdecznie ForumowiczówPosiadam MaxiSkuter
Piaggio Diesis 100 2T Jednakże mam mały problem dotyczący silnika! Oraz Układu paliwowego! Pierwsze pytanie dotyczy: Silnika! Drugie Natomiast: Układu paliwowego!
1. Podczas gdy rozpędzam skuter do prędkość maksymalnej, podkreślam
PRAWIĘ słychać
specyficzne dzwonienie, jest szczególne ponieważ dochodzi do tego przerywanie silnika takie jak by odcinało mi paliwo, czy może być to wina pierścieni? Lub zmęczenie tłoku oraz cylindra? Ewentualnie jak temu zapobiec?
Dziękuję.
2. Skuter nie chcę odpalać bez wcześniejszego zalania benzyny bezpośrednio do króćca ssącego.
Dokładnie:
Bez zalania króćca benzyną można kopać dosłownie do momentu aż odpadnie nam podeszwa z butów, z kolei gdy zaleję króciec benzyną jest to kwestia 5 kopnięć i skuter odpala, pytanie brzmi dlaczego tak jest? Odpalanie rozrusznikiem odpada ponieważ każda próba kończy się fiaskiem skuter kręci strasznie powoli i nie chce w ten sposób odpalić,
Dodam że, zbiornik paliwa posiada kranik ciśnieniowy oraz króciec membranowy! Czy jest od tego jakaś zależność z tłokiem oraz sprężaniem? Czy może jednak jest to wina gaźnika?
Oczywiście gdy odpali to jedzie bez problemy do momentu dzwonienia oraz przerywania. Proszę o pomoc! Jestem nowicjuszem w sprawach motoryzacji, ale wychodzę z założenia że, życie jest zbyt krótkie i trzeba nabierać nowych kwalifikacji w różnych dziedzinach
Dziękuję.