Dzisiaj jest 04 mar 2025, 1:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: TUNING ważne !
Post: 02 sty 2010, 16:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 20:13
Posty: 15
Lokalizacja: Byczyna
Pojazd:
Witam.w mojej katanie mam standard cylinder,wydech Leovince TT i teraz zamierzam zmienić wariator i pasek napędowy i myśle nad sprzęgłem i dzwonem no ale też niewiem czy powinienem zamienic sprzeglo i dzwon na sportowe bo podobno jak części będe miał sportowe a cylek seria to można zarżnąć cylinder.Czy to prawda ?


Czy ten zestaw będzie dobry do mojej Katany ? Pisze że do silnika Morini ale niewiem czy Ac czy LC.


Kod:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=492&osCsid=47400da838dac2d987dc87adb5f75eb8


Edytuj temat, a nie zakładasz zaraz drugi.
raggaman555


Ostatnio zmieniony 02 sty 2010, 21:14 przez Katana95, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2010, 16:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2009, 18:53
Posty: 10
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Prawda Przy Większych Obrotach Silnika Cylinder Seryjny Nie Pociągnie Tej mocy jak powinien i Nastąpi Nie miła niespodzianka.ZATARCIE A Jesli chcesz Cokolwiek Kupowac To lepiej sie Dowiedziec Co Daje Więcej Bo jesli nie Wyregulujesz Naprwdu jak Powinienes To nie bedzie ci chodził Tak jak powinien




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2010, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
Wario, pasek, sprzęgło możesz brać.

Ja mam taki tuning, na serii, i jakoś jeżdżę. Strek, Nie zgadzam się z nim w 99%.

Na pewno zwiększy ci się spalanie, i minimalnie skróci żywotność , bo będzie wchodził na obroty. ale seryjny spokojnie pociągnie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2010, 18:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2009, 18:53
Posty: 10
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Kozi677 Mi chodziło o to ze jesli Dobrze wyreguluje napęd To moze sie tak stac Miałęm juz taka sytułacje Ze Cylinder nie dawał rady i Grzał sie po czym Zatarł sie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2010, 18:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
To jest raczej nie możliwe...

Po to się tuninguje, aby było wszytko dobrze wyregulowane...

Moze zatarł ci się z innych powodów...


Ostatnio zmieniony 02 sty 2010, 18:28 przez kozi677, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2010, 18:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Jak Ci się może zatrzeć skuter od sprzęgła ? :shock:
Jak np. są wyścigi oryginalnych 50ccm, masz wymienione wszystko, wszyściutko oprócz wału i cylka :roll:
Jeśli wymienisz i dobrze wyregulujesz będzie śmigał :mrgreen:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2010, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2009, 18:53
Posty: 10
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Ja wiem Swoje Miałem Słabą 50 Moze dlatego Tylko w moim przypadku było to sprzegło i Wariator Malossi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2010, 18:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
Taaak. to tylko w twoim przypadku, pewnie jesteś w czepku rodzony. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy