Dzisiaj jest 10 mar 2025, 23:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sty 2010, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Witam. Posiadam w swoim skuterku (Puegeot Speedfight II AC) Airsal Sport 50cc. Chce zmienić wydech na Yasuni Z oraz kupić wariator malossi multivar. I tu moje pytanie czy te podzespoły wpłyną tak na obroty, że będzie konieczna wymiana wału/łożysk?

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 27 sty 2010, 21:23 przez Dzidek794, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 21:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Zależy w jakim stanie masz teraz łożyska. Wału nie musisz wymieniać. Jeśli masz łożyska w dobrym stanie to sie obędzie bez ale najlepiej by było jakbyś wymienił, wtedy byłbyś pewny że potem nie będziesz miał żadnych problemów. No chyba że się uszkodzi coś innego.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 21:28 
*

Rejestracja: 08 wrz 2007, 20:18
Posty: 18
Pojazd:
Zobacz czy masz luzy na lozyskach, jak nie masz to zakladaj i smigaj;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2010, 13:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Wydech nie podnosi obrotów silnika, chyba że w tym momencie posiadasz zablokowany wydech. A jeśli podniesie to w minimalnym stopniu. Wiec tak jak kolega wyżej
Cytuj:
Zobacz czy masz luzy na lozyskach, jak nie masz to zakladaj i smigaj;)
No i oczywiście regulacja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 12:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
mass95 nie jesteś lepszy. :/ Czy ktoś może potwierdzić wypowiedź mocwiatru?




_________________

Speed już nie długo powróci! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 13:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 11:52
Posty: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
nie musisz zmieniac koniecznie lozysk jezeli masz wdobrym stanie bez luzow to zostaw




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 13:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Może tak, podaj ile masz przebiegu to łatwiej będzie to określić.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 13:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
15.000 km zrobione..




_________________

Speed już nie długo powróci! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 13:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
To powindłeś wymienić bo jednak już jest na nich dużo zrobione, a do tego dostaną większe obciążenie.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 13:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Załóż wydech i wario, nie wymieniaj łożysk, bo po co? Zaoszczędzisz kasę i czas :wink:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 14:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
U siebie w roxie nachulane mam prawie 24tys. km(łożyska i wał seria). Nie ma luzów. Teraz w nim siedzi Yasuni R, Gaźnik 17.5 i planuje kupić jakieś wario i nie widzę przeciwskazań. One aż tak bardzo obrotów nie podnoszą(jak dobrze wyregulujesz;P).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 16:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ale wy gadacie glupoty. Oczywiscie ze wydech sportowy podnosi obroty nawet seryjnego cylindra... Seryjne wydechy ogolnie to jedna wielka blokada dobra to stuntu :D




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 20:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Dżizys lubie to forum, ale każdy tu ma inne zdanie i już nie wiadomo w co wierzyć. Niech ktoś się wypowie, kto sie na tym zna, bitte. danke.




_________________

Speed już nie długo powróci! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 20:27 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
łożysk nie musisz .I nie pierd****e że sportowy wydech nie podnosi obrotów.Dajmy na ta przykładowo:
tecnigas Next-r nie podnosi zbytnio obrotów bo ciągnie od dołu i jest wykorzystywany w stuncie i jako zamiennik orginalnego
Ale dajmy na to Stage6 pro replica dedykowana do 50ccm i słabych 70ccm ona podnosi obroty tak brutalnie że leciwa 50'tka mogłaby nie wytrzymać.
Dzidek794, Powiem tak wszystko zależy w jakim masz stanie łożyska i jaki wydech zakładasz wysoko czy nisko obrotowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 20:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Cyngiel pisze:
łożysk nie musisz .I nie pierd****e że sportowy wydech nie podnosi obrotów.Dajmy na ta przykładowo:
tecnigas Next-r nie podnosi zbytnio obrotów bo ciągnie od dołu i jest wykorzystywany w stuncie i jako zamiennik orginalnego
Ale dajmy na to Stage6 pro replica dedykowana do 50ccm i słabych 70ccm ona podnosi obroty tak brutalnie że leciwa 50'tka mogłaby nie wytrzymać.
Dzidek794, Powiem tak wszystko zależy w jakim masz stanie łożyska i jaki wydech zakładasz wysoko czy nisko obrotowy.


Jego powinienes posluchac, zreszta kazdy bardziej ogarniety to samo ci powie, zreszta ten kto mowi ze sportowy wydech nie podnosi obrotow musi byc naprawde... Zalozmy na to cylinder MHR Team II z seryjnym wydechem (wiem juz to smiesznie brzmi:P) nie wykreci takich obrotow jak z czysto wyscigowym wydechem pokroju romano type r :P




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 20:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Są moi zbawcy xD Yasuni Z mnie interesuje, trza wymieniać?




_________________

Speed już nie długo powróci! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 20:43 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Pod yasun Z byś nie musiał bo on nie jest aż tak wysoko obrotowy ale wszystko zależy od stanu łożysk.Bo jak są wychychłane jak stare gajdy to by można było wymienić.Ja osobiście bym nie ruszał łożysk .Decyzja należy do ciebie
Pozdrowionka SZEROKOŚCI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 0:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Cytuj:
Wydech nie podnosi obrotów silnika, chyba że w tym momencie posiadasz zablokowany wydech.
A to chyba każdy wie że oryginalny wydech to w jakimś sensie blokada. Każda oryginalna rzecz to w jakimś sensie blokada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 9:20 
*

Rejestracja: 28 sty 2010, 20:36
Posty: 4
Lokalizacja: tarnów
Pojazd:
zgadzam się z givenem sportowy tłumik podnosi obroty silnika "!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 0:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Zmiana samego tłumika nie pociąga za sobą konieczności zmiany wału. Na poziomie sport możesz śmiało jeździć na serii.
Co do łożysk to ważny jest tylko ich stan, bo nawet jak wyciśniesz z silnika 10k to seryjne łożyska w dobrym stanie dadzą ze spokojem radę.

Wg danych producenta, łożyska NTN/C3 na wale, w smarowaniu olejowym kręcą do 18k a SKF/C4 do 24k.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy