Dzisiaj jest 19 sty 2025, 0:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2011, 17:42 
*

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:35
Posty: 7
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Witam,
Posiadam agility 50 z 2006r i po doświadczeniach z tuningiem tego skutera wiem ze tuning tego silnika nie ma sensu bo najwieksze co moge wlozyc to cylinder 90cc ktorego osiagi nie spelnia moich oczekiwań (niestety nie dostane nigdzie glowicy z wiekszymi zaworami do tego silnika), dlatego chce zmienić silnik na 125 - też od agility 125, które w ogole nie różni się wyglądem od mojej 50, mam tutaj wątpliwości odnośnie tego czy silnik będzie pasował z elektryką nie ma problemu, tylko czy mocowania będą dobre, wymiary silnika są bardzo podobne o ile nie takie same.
Czy ktoś z Was już robił tego typu przeróbki w takim skuterze lub podobnym ?
Z góry dziękuje za pomoc gdyż nigdzie nie moge znaleźć informacji na ten temat,
pozdrawiam - Daniel


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 21:12 
*

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:35
Posty: 7
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
nikt nie wie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
Jak masz robić swap na 4T to nie rób...
lepiej wsadź tam silnik P/g 180 od Runnerki :wink:

EDIT:
Ja w swoim agility mam airsala 80 i z gazu na koło idzie a po zmianie modułu na odblokowany , wariatora i dobrej regulacji to 85-90 km/h pojedzie...


Ostatnio zmieniony 02 maja 2011, 21:20 przez tomeczkos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 21:32 
*

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:35
Posty: 7
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Od runnerki na pewno nie pasuje a tutaj to mogę wstawić taki cylinder : http://gy6-performance.fr/big-bore-kit- ... p-724.html i to będzie wtedy latać ;)

85 czy 90 to zylowanie silnika na tym cylindrze a tam masz seryjny silnik i to wytrzymuje 30 tysiecy km spokojnie i nic sie nie pier****
Tylko pytanie czy silnik pasuje.... ?


Ostatnio zmieniony 02 maja 2011, 21:36 przez Vms, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 21:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
Najlepiej napisz do sprzedającego takowy silnik aby podał Ci wymiary mocowania i zobacz w swoim.




_________________

Wolę pchać Opla niż jeździć VW... no chyba, że T4<3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 22:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
Vms pisze:
Od runnerki na pewno nie pasuje


Żaden silnik na tych mocowaniach poza oryginałem ci nie wejdzie...
Ale problem przespawać mocowania do runnerki i masz wtedy 180 kupujesz cyla 220ccm i ogień.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 22:42 
*

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:35
Posty: 7
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
tomeczkos pisze:
Vms pisze:
Od runnerki na pewno nie pasuje


Żaden silnik na tych mocowaniach poza oryginałem ci nie wejdzie...
Ale problem przespawać mocowania do runnerki i masz wtedy 180 kupujesz cyla 220ccm i ogień.


Chyba jestes niepoważny że będe spawał mocowania bo przy takich wibracjach to one wytrzymaja co najwyżej 2 tygodnie jak będą przyspawane, pozatym taki silnik sie niezmiesci nawet w rame kolego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 22:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
Vms pisze:
Chyba jestes niepoważny że będe spawał mocowania bo przy takich wibracjach to one wytrzymaja co najwyżej 2 tygodnie jak będą przyspawane, pozatym taki silnik sie niezmiesci nawet w rame kolego


Wszystko można zrobić jakiś koleś na forum miał silnik 250 w chinolku i jakoś wytrzymał, a jak sam sie boisz pospawać to daj do dobrego spawacza...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 23:01 
*

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:35
Posty: 7
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
tomeczkos pisze:
Vms pisze:
Chyba jestes niepoważny że będe spawał mocowania bo przy takich wibracjach to one wytrzymaja co najwyżej 2 tygodnie jak będą przyspawane, pozatym taki silnik sie niezmiesci nawet w rame kolego


Wszystko można zrobić jakiś koleś na forum miał silnik 250 w chinolku i jakoś wytrzymał, a jak sam sie boisz pospawać to daj do dobrego spawacza...


Nie bede spawal niczego a tymbardziej mocowań bo jak mi odpadnie to razem z kołem.
Takie coś jest niesolidne i niewytrzymale jak mam tak robic to wole w ogole.
Jak beda pasowac mocowania z jakiegos silnika przynajmniej kilka to przerobie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 23:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
Vms pisze:
Nie bede spawal niczego a tymbardziej mocowań bo jak mi odpadnie to razem z kołem.


Hahahaha jak będzie dobrze zrobione to nic nie ma prawa odpaść :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 23:26 
*

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:35
Posty: 7
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
tomeczkos pisze:
Vms pisze:
Nie bede spawal niczego a tymbardziej mocowań bo jak mi odpadnie to razem z kołem.


Hahahaha jak będzie dobrze zrobione to nic nie ma prawa odpaść :D


Jakos nazwa " spawy " nie wzbudza we mnie zaufania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 23:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
Ale seryjnie też te mocowania są spawane do ramy :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 8:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
tomeczkos, ty jesteś niepoważny? Jeżeli jesteś taki bystry to sam kup silnik 180cc od runnerki i sobie wstawiaj. Wyraźnie napisał, czy podpasuje od agility 125. Kłania się czytanie ze zrozumieniem.

Vms, myślę, że by dało radę wstawić i ,,podłączyć" silnik. Nie jestem do końca pewny, najlepiej znaleźć kogoś, kto posiada takowy sprzęt i porównać. :wink:


Ostatnio zmieniony 03 maja 2011, 8:35 przez kEru!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 11:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
kEru!,

Sam jesteś niepoważny a ten silnik 125 od Agility na pewno wejdzie bo rama i all jest takie same tylko różnią się silnikiem. Mocowania też powinny być dobre :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 22:42 
*

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:35
Posty: 7
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
tomeczkos pisze:
kEru!,

Sam jesteś niepoważny a ten silnik 125 od Agility na pewno wejdzie bo rama i all jest takie same tylko różnią się silnikiem. Mocowania też powinny być dobre :wink:


Wszystkie mocowania w silniku od agility 125 sa inne niz w agility 50, znalazlem goscia co ma ten i ten silnik i porownal i roznia sie znacznie wiec lipa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy