Dzisiaj jest 12 mar 2025, 13:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2010, 12:54 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
Witam

Miałem kilka dużych dziur w wydechu i jak je zaspawałem to i tak tłumik jest dziurawy bo pół spawu odlatuje(ten czarny osad nie wiem co to jest). I tak w kółko. Jak zaspawam dziury po tym osadzie to znowu pół spawu odlatuje i tak cały czas. Nie mam pomysłu jak załatać te dziry już
Szczelność wydechu testuje pod wodą dmuchając w niego powietrzem.

Tak dla jasności to jest wydech domowej roboty na wzorze YASUNI R.


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 12:55 przez sikormen94, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:58 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
Bo takich rzeczy nie spawa się spawarką elektrodową tylko tigiem w osłonie gazowej...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
jakbyś potrafił dobrze spawać to byś umiał to dobrze zrobić
nie możesz po prostu dociąć jakiejś blaszki i przyspawać




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:03 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
mam jeszcze 2 pytanie.

1. Do tiga trzeba mieć jakis specjalny drut czy jakims pierwszym lepszym można spawać??
2, Czy migiem dałoby by rade zaspawać bo mój sąsiad ma jak coś to sie do niego przejde




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
ta migiem spokojnie da rade, ale i tak radziłbym ci dociąć jakąś malutką blaszke i obspawać pozniej zeszlifować i będzie git




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:11 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
no to coś z ta blaszko pokombinuje. A po migu nie zostaje taki czarny osad?? Tylko spoiwo jest??

janica94 ,a ty też robiłeś spawaka??


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 13:12 przez sikormen94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Elektrodą jak umiesz spawać to spokojnie to zespawasz , tylko ze elektroda musi być odpowiednia, i dla tego lepiej migiem




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:14 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
No ja niby elektroda wszystko ładnie zaspawałem , ale i tak powietrze ucieka spod spawu.
Ja to ładnie oszlifuje wszystko i chyba zaniose do tego sąsiada.


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 13:14 przez sikormen94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Jaką elektrodą spawasz??? jaki materiał z czego tłumik jest zrobiony




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
elektrody może i dobre masz ale musisz dobrze grzać i rozprowadzać spoiwo żeby dobrze trzymało, a nie bobelki robić bo szlaka odpadnie i będą dziury




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:20 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
Spawam elektrodą 3,2 z różową końcówką. Tłumik robiłem z jakiejs blachy chyba nierdzewki bo nie chciała rdzewieć nie wiem dokładnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:22 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
no własnie mi sie takie bąbelki robią i odpadaja i tam dziury zostają. Spróbuje jeszcze raz zeszlifować spaw i pospawać jakoś lepiej. Dzięki


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 13:24 przez sikormen94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Do nierdzewki używa się specjalnych elektrod, a co do elektrody różowej (rutylowej) to nią można spawać płot i to strach żeby spaw nie szczelił, spróbuj elektrodą zasadową pospawać tylko nie wiem czy masz spawarkę odpowiednią,




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:45 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
no ale ja ten tłumik z nierdzewki cały pospawałem różowymi elektrodami i jest dobrze tylko w kilku miejscach jest źle. Ale teraz dokładnie oczysciłem spawy i wiem dokładnie gdzie sa dziury bo przedtem do byle gdzie spawałem i mysle , że sobie poradze. Dobra ide spawać. A co do spawarki to nie mam transformatorowej tylko inwertorową 125A. Wiem , że mało Amper ale naprawde ma Power'a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
50A na 1mm elektrody się stosuje, czyli przy 3,2 to ponad 150A potrzebujesz, jeden plus że masz dupiaste elektrody i dla tego ta spawarka jakoś to ciągnie




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 14:06 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
Dobrze te elektrody ciągnie bo spawa nawet na 4 poziomie z 10 poziomów ,ale ja spawam na 7. Dobra już dwie dziury mam załatane , zostało jeszcze kilka. Zacząłem lepiej oczyszczać miejsca do spawania i od razu lepiej łapie, ale najgorsze dziury jeszcze przed mną.

a ta moja spawarka to coś takiego http://allegro.pl/item1011215358_spawar ... ancja.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 14:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Średnica elektrody do prądu spawania:

*

1,6mm - 44A
*

2mm - 57A
*

3,2mm - 160A


Bardzo ładnie jest tam napisane to co ja napisałem wcześniej




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 14:50 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
No niby tak podają ale jak ja spawałem elektrodą 3,2 na 125A to się cała czerwona robiła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 14:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Robić się będzie, chodzi o umiejętność spawania, zastosujesz dobrą elektrodę np.zasadową a się przekonasz że całkiem inaczej się spawa,




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy