Dzisiaj jest 02 gru 2024, 17:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2010, 15:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Problem przedstawiam na nowo tu i niżej :P
Głównym problemem okazał się filtr ze sklepu Mr. Mielocha, który puszcza we wszystkich możliwych miejscach. Filterek został sklejony na silikon 99% szczelności.

Skuter z miejsca rwie do przodu i rozpędza się do 95 potem gdy zwolnię np. do 50 i otwieram przepustnicę, sprzęt zwalnia do 30km/h i za Chiny się go nie rozpędzi. Muszę zjechać dać mu pochodzić na wolnych po czym zrywność i v-max wraca.

Proszę mi nie pitolić o regulacji gaźnika bo skuter na dyszach 75, 80, 85, 90, 95 i 100 zachowuje się identycznie. Potrzebuje konkretów "!!"




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 cze 2010, 19:31 przez br3w, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 19:44 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
a co u ciebie sie dokladnie dzieje ?? jezeli nigdzie lewego powietrza ci nie bierze , masz dobra swiece i caly uklad zaplonowy , wyregulowany zaplon to pozostaje ci tylko gaznik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 19:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
A może problem nie leży w dyszach lecz w ustawieniu iglicy albo dostarczanego powietrza..?




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 21:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Iglica po środku była na każdym ząbku, im bardziej podniesiona tym lepiej szedł czyli mało paliwka. Spróbuje zmienić zawór membranowy jeszcze i na nowo nasączę filtr, chociaż wątpię by coś to dało.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 22:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
gaźnik gaźnikowi nie równy. Nie ma tak, że na mikuni 12mm będziesz dysza 80, to i na dellorto 12mm też bedzie 80.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2010, 19:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Głównym problemem okazał się filtr ze sklepu Mr. Mielocha, który puszcza we wszystkich możliwych miejscach. Filterek został sklejony na silikon 99% szczelności.

Skuter z miejsca rwie do przodu i rozpędza się do 95 potem gdy zwolnię np. do 50 i otwieram przepustnicę, sprzęt zwalnia do 30km/h i za Chiny się go nie rozpędzi. Muszę zjechać dać mu pochodzić na wolnych po czym zrywność i v-max wraca.

Proszę mi nie pitolić o regulacji gaźnika bo skuter na dyszach 75, 80, 85, 90, 95 i 100 zachowuje się identycznie. Potrzebuje konkretów "!!"




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy