Dzisiaj jest 08 lut 2025, 11:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2008, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
Jak pewnie wszyscy CI którzy widzieli mój projekt keewaya wiedzą że chce wymienić cylinder :mrgreen: I w tej sprawie udałem się dziś do mechanika z zapytaniem ile weźmie za wymianę cylindra łożysk i wyważenie wału stwierdził że 300 zł i że musiał bym czekać tydzień ale dodał że przy małym przebiegu w moim przypadku trochę ponad 3 tysiaki km nie trzeba wymieniać łożysk bo seryjne sobie poradzą I to jest właśnie moje pytanie to jest prawda czy fałsz :?: :wink:




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2008, 16:39 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Fałsz, na pewno będziesz musiał wcześniej te łożyska wymienić niż na serii, a to kolejny pieniądz na wydanie, więc lepiej kupić te łożyska i założyć za jednym razem!




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2008, 16:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
Myślisz??? no ale przecież jak by chciał więcej zarobić to by skłamał że trzeba od razu a tak to wydaje mi się że mówił prawdę. Poczekam niech reszta się wypowie :mrgreen:




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2008, 16:58 
*

Rejestracja: 03 lip 2006, 8:38
Posty: 57
Pojazd:
To czy je musisz wymienić zależy tez od tego ja mocny cylinder chcesz wsadzić. Ogólnie jako, że to jest to keeway radził bym wymienić łożyska na porządne i cieszyć sie bezawaryjną jazdą :wink:




_________________

Sprzęt: Yamaha Aerox :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2008, 17:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
Planowany cylinder to Metrakit Hand Made 70ccm 12 koni klasy sport :wink:




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2008, 19:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2007, 20:22
Posty: 114
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Łożyska do wymiany radze ci wymienić od razu zobaczysz jak tego nie zrobisz będziesz żałował :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2008, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
A nie wydaje wam się dużo te 300 zł za samą robociznę ??? do tego cylinder i łożyska to jest 1000 zł dla mnie to trochę dużo :neutral:




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2008, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2008, 20:49
Posty: 49
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Najlepiej to wymienić łożyska i mieć z głowy, a nie martwić się co wyjazd, że mogą paść :wink: Łożyska nie są takie drogie, więc lepiej jest je wymienić, niż później ponosić dużo większe koszta naprawy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2008, 19:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
Hmm no ale czemu niby miały by się wykończyć :?: :?: :?: przecież obroty nie wzrosną tylko moc cylka będzie trochę większa. A co do tego że nie są drogie to tak średnio bo kosztują 100zł + wymiana bo za wymianę samego cylka 100 a już z łożyskami to 300 :neutral:




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2008, 20:05 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Jak nie wzrosną, będą wyższe, a może sam byś postarał się to założyć?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2008, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
Hmm mi sie wydaję że nie mają prawa osiągi wzrosnąć :neutral: a jak bym sam to próbował zrobić to pewnie już bym nie jeździł skuterem wcale :neutral:




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2008, 7:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2007, 20:22
Posty: 114
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
No to zapraszam cię do Świnoujścia ja ci to zrobię za darmo jak chcesz. :razz:
Jeżeli to dla ciebie za drogo to poczekaj jeszcze troszkę uzbieraj kasy i wtedy wszystko na raz zrobisz :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2008, 8:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2007, 10:29
Posty: 19
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
Jak powiedział kakol obroty wzrosną.
Wiąże się z tym wzrost mocy i sił działających na wał i łożyska - dlatego się je wymienia.
Jak chcesz oszczędzić na robociźnie to zmontuj to sam albo poszukaj w okolicy taniego mechaniki.
Ja zawiozłem swojemu 3 silniki w 5 kartonach i złożył mi je za 100zł.




_________________

POSZUKUJę SPONSORA NA TUNING!!
__________________________________________
KUPIĘ SPORTOWY TŁUMIK O WARTOŚCI ZŁOMU - DAJ ZNAĆ!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2008, 14:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
TO ja już chyba pojadę do tego Świnoujścia co z tego że drugi koniec polski ale za darmo będzie :razz: Hmm a co do tych 3 silników i złożenia za 100 zł to przydał by mi się taki zakład bo jak już powiedziałem wcześniej u meni chcą 300 zł za wymianę cylindra i łożysk :neutral: Ale gadałem dziś znowu z tym mechanikiem i jak tam byłem to przyjechał łebek na przegląd co też miał przeróbkę na 70ccm i łożysk też nie wymieniał i zrobił już 5000 i jeździ dalej na seryjnych co Wy na to??? :???:




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2008, 15:14 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Zależy jaka 70 bo są różne cylindry i klasy!




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2008, 15:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
Cylinder miał ten sam co ja chcę MK HM 70ccm klasy sport




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2008, 15:17 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
W sumie to te 5000 km to nie jest wcale tak dużo to wszystko powinno gdzieś może z 20 tysiaków przejechać!




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2008, 15:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
To walić to nie wymieniam tych łożysk :razz: raz że szkoda mi kasy a dwa że w przyszłym roku prawko i przesiadka na coś większego typu Suzuki SV 650 :razz: ale oczywiście skutera nie sprzedam zostawię go sobie jako swoją zabawkę :mrgreen:




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2008, 22:59 
*

Rejestracja: 17 sty 2007, 1:47
Posty: 18
Lokalizacja: stolica
Pojazd:
Cześć. W tym temacie co nieco wiem. W ubiegłym roku modyfikowałem silnik Keewaya Hurricane (cylinder MK70 Sport, wał BGM EVO, łożysta stage6 teflon...) Ale do rzeczy. Mój Keeway miał fabrycznie łożyska wału firmy SKF s klasycznymi (blaszanymi) koszyczkami, takie same jak Stage6 (te tańsze). Tak więc nie by ły wcale takie złe, jedynie przy większych prędkościach obrotowych wału można się było obawiać, że koszyczek się rozpadnie i zniszczy silnik, z tego powodu wynieniłem na odpowiedniki z koszyczkami teflonowymi. Jeśli masz niski przebieg i nie chcesz rozpoławiać silnika, możesz zostać przy fabrycznych łożyskach (o ile są to dobre łożyska), warto jednak zdjąć wariator, za nim jest uszczelniacz (simmering), jak go wyjmiesz to możesz odczytać typ łożyska, jest wybity na krawędzi bieżni.




_________________

OBECNIE:
KYMCO Bet&Win + Malossi Sport70

Docieranie wymaga cierpliwości...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2008, 14:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
Dziękuje za info :wink:




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy