Dzisiaj jest 27 lip 2025, 22:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lip 2010, 7:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Siema. W najbliższym czasie zamawiam cylinder Stage6 Sport Pro do mojego TGB 303 rs.
Razem z nim oczywiście wał Top Racing STD oraz łożyska i uszczelniacze.
Założyłem ten temat gdyż chciał bym się dowiedzieć jak ten cylinder się sprawuje i jaka jest jego żywotność. Dodam, że cylinder ma jeździć na wydechu Leo Vince ZX oraz przez jakiś czas na gaźniki 12mm.

Proszę tutaj wypisywać wasze opinie




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 9:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 11:44
Posty: 381
Lokalizacja: WLKP :)
Pojazd:
ososbiście nie miałem styczności z sport pro ale miałem stage6 racing to myślałem że jakość jak i wytrzymałość będzie lepsza, przy moim cylku musiałem rozwiercać kanał gdzie dochodzi płyn chłodniczy bo był źle odlany i był prawie cały zalany aluminium, cylek rozleciał mi się po 4tyś km a nie katuje skuterów, teraz mam top performance i mam prawie 10tyś przebiegu i bez żadnej awarii.




_________________

Moja Mz czyli moje życie, moja pasja!


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178707

Choćby nie wiem co się stało motocykle będę kochał zawsze !


Ostatnio zmieniony 19 lip 2010, 9:16 przez Azamat, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 9:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Aha No w moim przypadku nie będzie problemów z kanałami z cieczą :mrgreen:

Prosił bym żeby jeszcze ktoś się wypowiedział?? I Ewentualnie jaki Cylinder najlepiej byście polecali do TGB??? Dodam, że do żeliwnych zatartych ciężko jest dostać nad wymiarowy tłok, więc jestem za Alu...




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 9:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 11:44
Posty: 381
Lokalizacja: WLKP :)
Pojazd:
ale po co ci nadwymiarowy tłok do cylka aluminiowego, przecież jak on ci się zatrze to jest do kosza bo aluminiowych cylków się nie szlifuje.




_________________

Moja Mz czyli moje życie, moja pasja!


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178707

Choćby nie wiem co się stało motocykle będę kochał zawsze !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 10:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Pisałem, że do żeliwnego jest trudno dostać gdyż planowałem juz Kupić zatartego Polini Sporta 70 dać do szlifu i kupić tłok. Jednak jest to bardzo trudne gdyż nie ma takich tłoków do Morini, jedyny jaki mi Smuggler polecił to orginałny tłok Polini 47.40 za cene 210 zł :lol: Więc zdecydowałem się na kupno Aluminiowego. Więc Posiadał ktoś ten cylinder???




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 8:50 
*

Rejestracja: 09 lis 2007, 13:58
Posty: 112
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Ja mam Stage'a SP w swojej Runnerce, ogólnie jestem bardzo zadowolony - zależy na jaki egzemplarz trafisz. Jestem trzecim właścicielem, ma już nabite ze 2 tys. km i był docierany przez stuntera :lol: , nie było z nim do tej pory żadnych problemów. Ale bywały i takie, co zacierały się po 250km. Na gaźniku 12mm nie wiem czy on Ci w ogóle ruszy z miejsca, sam mam 17,5 i jest mu jeszcze za mało. Jeśli chodzi o moc to da się z niego wycisnąć naprawdę wiele, jest to cylek do którego można założyć zarówno Leo TT jak i C16. Żywotność zależy od setupu i eksploatacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 9:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Problem eksploatacji poprzedniego użytkownika mnie nie dotyczy gdyż kupuje Nowy. Na gaźniku 12m planuje pojeździć może z 2 miechy a potem juz 17.5 obowiązkowo. Kręci on bardzo duże obroty??? Chociaż u mnie z ZX'em takich nie wykręci.

Dzięki bardzo prosze o następne wypowiedzi użytkowników i posiadaczy cylindra Stage6 Sport Pro.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 8:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Nikt już na tym forum nie miał cylka Stage6 Sport PRO??? Prosze o opinie na jego temat.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 9:44 
*

Rejestracja: 11 cze 2008, 19:35
Posty: 83
Pojazd:
Ja mam w roxie go wraz z r ką i gaźnikiem 17,5... Efekty - wchodzi z gazu na koło i v- max 100 - 105.
Jeżeli chcesz zakładać go to poczekaj na gaźnik 17,5 choć mogłaby być 19 nawet. Cylinder przy pierwszych kilometrach potrzebuje większego gaźnika ( większa mieszanka, niższa temperatura itp.), więc dokup gaźnik i wtedy składaj...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 10:04 
*

Rejestracja: 06 mar 2010, 21:04
Posty: 73
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd:
Miałem cpi gtr po tunie własnie z tym cylindrem stage 6 sport pro.Po zakupie pierwsze co mnie zdziwiło to to ze nie dało sie go zamontować w takim stanie jak w orginale trzeba było go przerabiać.Gdy był zamontowany razem z tecnigas next r,gaznik 14 z wieksza dysza wario polini speed controol nie dał mi takiej mocy jak oczekiwałem...
Jak go założysz to kupuj rzeczy związane z napędem sportowe sprzęgło dzwon sprzęgła wario i reguluj spreżynkami i rolkami wtedy uzyskasz jakiś tam efekt.
Ja powiem tak...bez ingerencji w sprzegło i dzwon na przyspieszenie np z tzr 50 przegrasz
bo sprzegiełko bedzie się slizgać i obowiązkowo wiekszy gaznik 17,5 bo na 14 nie ma efektu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 10:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Dobra dzięki. Wie ktoś może jaki gaźnik pasuje d TGB???

PS: Czekam na dalsze wypowiedzi posiadaczy Stage6 Sport Pro.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 12:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Aj tam gadacie, kumpel miał Sport Pro w Neosie i latał cały czas na 12, nie grzał mu się, jak dał gazu to z fotela ściągało a v-max ok 110km/h .. No i co? :P




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 13:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
To dobrze to narazie będe jeździł na 12 :ups: A z biegiem czasu może na 17.5 zmienie. Po wymianie cylka,walu i lozysk sprzęgło i pasek następnym wydatkiem.

Co do cylindra: To kręci on duże obroty???




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 20:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Nie kręci aż takich wysokich. Coś koło 11-11,5 K ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 12:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Mam ten cylinder od września, zrobiłem nim grubo ponad 2tys km i wygląda jak nówka.
V-max 110km/h mierzone samochodem i po założeniu lepszego sprzęgła szedł z gazu na koło do 20km/h. Obroty jakie mi wykręca to coś ok 12tys ale wystarczą racingowe części i śmiało te 13RPM wyciągniesz.

Ogółem cylek nie do zajechania, kompresja ciągle olbrzymia, aż rozrusznik ledwo kręci, moc też niczego sobie.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 12:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Dzieki. Jak myślicie wał Top Racing STD i łożyska SKF wytrzymają taki cylinder??? Dodam,że narazie będzie latał na Leo Vince ZX albo Yasuni Z więc chyba takich wysokich nie wykręci.
Drugie pytanie: Czy w miare dobrze będzie latał na gaźniku 12???




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 14:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
STD To skrót od Standart czyli to jakby zamiennik serii ale w końcu nowy to nie masz sie o co martwic chyba ze planujesz później wykręcić z tego cylka ostatnie soki to nie polecam zakładać tego wału :twisted:

Ja śmigałem ok 800km na s6 sp z seryjnym dwunasto milimetrowym gaźnikiem, temperatury aż takiej wysokiej nie łapał. Co prawda osiągi zadowalające nie były ale dało rade dynamicznie jeździć. Ale polecam jak najszybciej zmienić na 19mm, skuter ożył, o wiele mocniejszy dół, aż na koło podrywa.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 14:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Aha co do wału to do TGB jest tylko ten. Lecz słyszałem dużo opinii, że Top Racing może produkuję średniej jakości części ale wały ma naprawdę dobre. Gaźnik koniecznie 19mm czy ujdzie na 17.5? I czy duża różnica w spalaniu jest między nimi??




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 9:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
17,5mm da rade spokojnie ale zawsze lepiej mieć troszkę lepsze "zasilanie" dlatego polecam 19mm bo to już jednak mocny sporcik.

Mi z moim setupem przy normalnej spokojnej jeździe spala ok 4l, jak sie przyciśnie to ok 5l




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy