Witam!
To mój skuter:
100% seryjny REX model REX 50 - pierwsza wersja z 93r.
Mocowanie amortyzatora wygląda tak:
No i czy w tym przypadku mocowania (jest dość daleko wysunięte - u innych sq jest amor bardziej w pionie) zakładając przedłużkę - z fizyki - zwiększam długość ramienia i można przenieść tym większą siłę. Zmienia się również środek ciężkości - mi się zdaje, że przesunie się bardziej na przód.
JAK TO WPŁYWA NA SQ W SęSIE CZY UŁATWIA WEELE CZY UTRUDNIA?
I druga część mojego głupiego postu.
REX ma pozdejmowane blokady ale nie wyregulowany gaźnik.
Do 50 km/h leci w miarę - v-max jak narazie 65 km/h (z pionowej górki i z otwartym żaglem). Wyczułem dobry moment do poderwania na koło przy 12 km/h ale i tak jest bardzo ciężko.
CZY ZMIANA ROLEK NA CIĘŻSZE (MAM 6,5G) NP: 8,5 - POPRAWI ZNACZĄCO MOC PRZY MAŁEJ PRĘDKOŚCI?
Niewątpliwie sq ma mało mocy i potrzebny jest tun - a ze względu na mikroskopijne fundusze w niedalekiej przyszłości ograniczę się tylko do wydechu i podzespołów dołączonych do niego (rolki, sprężyna-y).
Myślę nad kilkoma wydechami:
giannelli nrx
leovince z , zx lub s
technigas next
yasuni z lub r
KTÓRY Z NICH NADAJE SIę DO MOJEJ SERYJNEJ 50-TKI?
JAKIE PODZESPOŁY DODATKOWE TRZEBA WYMIENIĆ WSTAWIAJĄC KTÓRYŚ Z TYCH WYDECHÓW (rolki, sprężynki, sprężynę centralną)
CZY MA KTOŚ NA SPRZEDANIE W.W. TŁUMIK W BBAARRDDZZOO NISKIEJ CENIE ( nie ważny wygląd może być po przejściach)
Pozdrawiam wszystkich i przymrużcie trochę oko na te bzdury co wypisałem.
Z góry dzięki za porady i mam nadzieję że to będzie fajna dyskusja.