Dzisiaj jest 12 sie 2025, 1:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sie 2010, 20:36 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:48
Posty: 8
Pojazd:
Jakie są objawy źle założonych pierścieni tłoka ?
oraz czy może być tak że pierścień może być za luźny ? bo pierwsze trzy pierścienie na dole (falisty i te dwa) trzymają się dobrze ale ten srebrny i czarny spokojnie się przekręcają.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 20:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Pierścień musi zamknąć na zamku tłoka, z kolei może być że zamek mógł wypaść i dlatego sie obraca. Zamek to taki bolczyk wystający z tłoka.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 20:56 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:48
Posty: 8
Pojazd:
ale w 4t nie ma takiego czegoś, bo ty mówisz o 2t. Więc ponawiam pytanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 2:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2009, 22:49
Posty: 543
Lokalizacja: Lubraniec
Pojazd:
jak jest na tłoku to możesz się obracać ale nie może mieć dużych luzów. pierścienie są wycięte pod kątem żeby łątwiej było włożyć na cylek niestety nie wiem jakie są objawy źle założonych pierścionków.




/""""""'''''''''\ <-------- pierścień ( ciężko to zauważyć ale pierścień ma taki kształt )




_________________

ZOBACZ!

Sprzedam wydech tecnigas next r w chromie stan idealny ! P/G


Ostatnio zmieniony 13 sie 2010, 2:02 przez wicherq94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 8:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:18
Posty: 263
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
w 2t musi zamknąć sie na zamku , w 4t nie trzeba tylko ustawiać co 90 stopni stykami od 2 pierścienia




_________________

medyk94,
Cytuj:
zaobserwowałem że raz mam 15 obrotów dzwonem a raz mam 13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 8:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Objawami źle założonych pierścieni jest wywalanie oleju przez wydech, ale to są tzw. pierścionki ze stożkami.


Ostatnio zmieniony 13 sie 2010, 8:59 przez flab_jack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 19:52 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:48
Posty: 8
Pojazd:
olej przez wydech mi nie wylatuje (chyba) tylko coś strzela z silnika. Na poczatku smierdział dziwnym metalem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy