Dzisiaj jest 09 lip 2025, 13:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sie 2010, 16:39 
*

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:36
Posty: 62
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Witam,

Od 2 dni borykam się z problemem polegającym na dosyć sporym spadku mocy. Na setupie wymienionym poniżej, jeżdzę już 3 miesiąc (około 2 tys. km) i ciągle byłem zadowolony.

Skuter bez problemu przekraczał barierę 90km/h, a teraz ledwo przekracza 60km/h z nędznym przyspieszeniem.

Co więcej, wczoraj jadąc po mieście zgasł mi, i musiałem go pchać do domu... (przyczyną była (sadza?) na świecy, inaczej zespawane ze sobą brudy...skuter nagle zaczął spadać z mocy do 0 i później nie odpalił. Po dzisiejszej wymianie świecy, odpala lecz prędkość i przyspieszenie nie jest wymarzone.

Jedyne przyczyny jakie przychodzą mi do głowy to:

- Zawalony gaźnik? (jeździłem sporo czasu na brudnym filtrze, ponieważ nie miałem za bardzo czasu i chęci go umyć)

- Spadła kompresja? - nie chce mi się wierzyć, aby stało się to po 2 tys. km? o0

- Wypalona uszczelka wydechu? (dzisiaj wieczorem to sprawdzę), bo kilka dni temu, poluzował mi się wydech i na wybojach słychać było, że powietrze "wychodzi bokiem", wydech dokręciłem, ale albo mam "schizy" albo dźwięk jest troche inny niż był wcześniej...

To jedyne pomysły, które przychodzą mi do głowy... proszę o poradę czy na "pierwszy rzut oka" są słuszne, czy problem może leżeć gdzie indziej?

-btw. włożenie lżejszych rolek, zapewne nic nie da?


Dziękuję ;)

====================================

Peugeot Jet Force C-Tech 2008

Cylinder Polini Aluminium 70ccm
Gaźnik Dell'Orto 19mm Metrakit
Filtr Stage 6 Double Layer
Wydech Tecnigas RS2 (RS 70)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 16:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przeczyść filtr powietrza i gaźnik, co do wydmuchanej uszczelki wydechu to wątpię by miała ona aż tak drastyczny wpływ na osiągi, chyba że jakoś ci się rozpołowiła i przytyka kanał wydechowy przy cylindrze.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 16:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Gaznik albo cylinder jak odkrecisz głowice to zobacz czy cylek nie jest przytarty




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
przez brudny filtr mogłeś przytrzeć cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...