Dzisiaj jest 10 sie 2025, 4:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 wrz 2010, 0:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:08
Posty: 276
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
Witam mam bardzo ważne pytanie mianowicie ostatnio chciałem wymienić sprzęgło na sportowe no i wyciągłem sprzęgło wraz ze sprężyną i korektorem momętu obrotowego wsadziłem w imadlo i średnio docisnołem go na korektorze , i kolega postanowił dokręcić na max bo powiedział że nie bedzie trzymać . Wymieniłem sprzęgło i gdy wyciągnąłem całość z imadła zauważyłem że dolna część korektora jest pokrzywiona zdenerwowałem sie na kolege ale postanowiłem go wyprostować wyszło mi to nawet bardzo ładnie :mrgreen: ale minimalne nierówności zostały jak myślicie czy jak go zaloże nie pogorszy mi osiągów ???? Co mam robić ????? PISZCIE !!!!!!!




_________________

:arrow: Cyl : Polini Sport
:arrow: Wał : Tec Racing
:arrow: Wydech : PFR 3 CHROM !!!
:arrow: Łożyska : SKF C4
:arrow: Wario : Hebo NG
:arrow: Sprzęgło : S6 Sport Pro
:arrow: Dzwon : S6 Wingcooler
:arrow: Pasek : Hebo Kevlar


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 1:03 przez FLEX, łącznie zmieniany 5 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 0:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Cytuj:
kreator
,
FLEX pisze:
wyciągłem
,
FLEX pisze:
momętu
,
FLEX pisze:
docisłem
,
FLEX pisze:
dakręcić
,
FLEX pisze:
wyprościć
,
FLEX pisze:
PIŚĆIE


Lepiej kup słownik, lepsza inwestycja niż korektor. A co za problem założyć i sprawdzić co? Z takimi pytaniami to na samosie poginaj.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 0:28 
*

Rejestracja: 05 lut 2010, 12:31
Posty: 131
Pojazd:
:];]




_________________

Cylinder; Airasl T6 Racing 70
Wał; Top Racing HQ
Łożyska; C4 NTN
Wydech; LeoVince Hand made TT
Wariator; Hebo NG [rolki 4,5g]
Sprzęgło; Malossi FLY, spreżyna[+30%]
Gażnik; Dellorto 21, dysza[92]
Pasek;Hebo KEVLAR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 12:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:08
Posty: 276
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
czarekcw, no sorry za te błędy byłem zmęczony - późno było pisałem na szybko a tak wg już je poprawiłem .




_________________

:arrow: Cyl : Polini Sport
:arrow: Wał : Tec Racing
:arrow: Wydech : PFR 3 CHROM !!!
:arrow: Łożyska : SKF C4
:arrow: Wario : Hebo NG
:arrow: Sprzęgło : S6 Sport Pro
:arrow: Dzwon : S6 Wingcooler
:arrow: Pasek : Hebo Kevlar


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 12:16 przez FLEX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 18:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Może być bicie, załóż i zobacz.




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy