Dzisiaj jest 06 sie 2025, 13:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: zapłon italkit
Post: 20 wrz 2010, 21:17 
*

Rejestracja: 21 sie 2010, 9:40
Posty: 16
Pojazd:
witam mam zapłon italkit , i jak go dobrze ustawic? bo nie ma nawet miejsca na klin
i chyba na swiatła
a jak bym zostawil stary zaplon , to wytrzyma mi przy cylku s6 racing 70? i czy dobrze to bedzie wpływac na osiągi?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 6:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:18
Posty: 263
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
no zapłony sportowe(ps.jeśli to sportowy) to one nie maja podpinki do świateł juz mówie dlaczego sportowy zapłon to juz po konkretnym tuningu wtedy masz magneto mniejsze i jest ogień




_________________

medyk94,
Cytuj:
zaobserwowałem że raz mam 15 obrotów dzwonem a raz mam 13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 15:15 
*

Rejestracja: 21 sie 2010, 9:40
Posty: 16
Pojazd:
Wlasnie mi bardziej zalezy na swiatłach
wiec takie moje pytanie czy wytrzyma mi seryjne magneto ? mam tuning klasy racing

cylinder S6 racing 70cc
wydech S6 pro replica
gaznik S6 24mm + króciec
Wał S6 hpc
wariator hebo next generator
sprzeglo polini 3G

taki mam modol italkit http://treatsflash.files.wordpress.com/ ... =550&h=364




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy