Dzisiaj jest 02 sie 2025, 0:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 wrz 2010, 13:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2010, 12:46
Posty: 9
Pojazd:
Witam!!
Niedawno kupiłem Aprilie sr która przeszła remont silnika. Wszystko było by ok, gdyby nie to że pali niesamowicie dużo. Po zalaniu ją 4 l przejechałem około 20 km i po benzynie nie ma śladu. Jestem w tych sprawach zielony, będę bardzo wdzięczny za każdą odpowiedź.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 14:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:03
Posty: 1716
Lokalizacja: Dubaj
Pojazd: Peugeot 308
wyreguluj gaźnik.. możesz mieć za duża dysze wiele opcji jest




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 14:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tak jak napisał poprzednik, ja wypiszę jedne z najważniejszych:

-wyciek
-czyszczenie i regulacja gaźnika wraz z sprawdzeniem stanu uszczelek (wyciek z gaźnika), szczelności itp.
-czyszczenie lub wymiana nowego filtra powietrza
-zawór membranowy




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 14:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2010, 12:46
Posty: 9
Pojazd:
Jutro podprowadze go do mechanika i jak coś będe wiedział to napisze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 15:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Podpowiedz mu, żeby ssanie sprawdził.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 16:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2010, 12:46
Posty: 9
Pojazd:
Ze ssaniem jest chyba wszystko ok, bo gdy rano nie chciał odpalić to po włączeniu ssania za pierwszym kopnięciem ruszył. Dzisiaj jednak nic u mechanika nie zdziałam bo wyjechał na kilka dni i niewiem kiedy wróci, ale myśle, że w tym tygodniu wszystko będzie załatwione.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 16:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie pomyślałem, że możesz ręczne mieć :wink:

/24


^DawiD^ pisze:
no akurat w mina jest ręczne ;) coś jak u mojego kolegi ;P

Mylisz się. Więcej jest ze ssaniem auto :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2010, 21:18 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 17:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
no akurat w mina jest ręczne ;) coś jak u mojego kolegi ;P
te apki potrafią mało spalić.. mojemu koledze pali coś w granicy 4 l czy mniej na 100 km ;) przy ostrej jeździe.. ;d
a nie widać, żeby gdzieś leciało paliwo?
niech mechanik sprawdzi świecę, jak wygląda. później czyszczenie i regulacja gaźnika ;) ewentualnie może sprawdzić dyszę, czy nie jest za duża. [standard to 80/85].




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 17:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 11:57
Posty: 64
Lokalizacja: FG
Pojazd:
wg mnie silnik 50 ccm nie jest wstanie przepalic 20l/100km (bo tak wychodzi), musisz miec spore wycieki, nie ma innej opcji. tylko, ze w takim przypadku musi konkretnie smierdziec paliwem.

przegladnij caly uklad zasilajacy od zbiornika paliwa zaczynajac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 17:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ale wymyślacie to nie mogę mówi , że jedzie normalnie czyli nie dławi się nie przerywa to dysza jest dobra bo jak by była za duża to by go zalewało cały czas nawet gdyby bawić się iglicą . Wyciek kolega też by zauważył bo plame było by widać na chodniku czy w garażu . Na moje to gaźnik przedmuchać i wyregulować . A i tak z ciekawości co mają membrany do odpalającego skutera ? jak by nie odpalał to można było by się pokusić o spradzenie. A tako po co ?

Przecież swój skuter nawet dobrze wyregulowałem odpala normalnie nie dławi się a ni nic tylko , że dużo pali podjechałem do mechanika i mówi , że źle wyregulowałem bo więcej paliwa wydostawało się przez wydech (nie zostało po prostu spalone)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2010, 17:26 przez jarek337, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 17:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 11:57
Posty: 64
Lokalizacja: FG
Pojazd:
jarek337 pisze:
Przecież swój skuter nawet dobrze wyregulowałem odpala normalnie nie dławi się a ni nic tylko , że dużo pali podjechałem do mechanika i mówi , że źle wyregulowałem bo więcej paliwa wydostawało się przez wydech (nie zostało po prostu spalone)


ale chyba nie 4l/20km jak u kolegi ???? bo nie wyobrazam sobie takiego przepalu, a przy tym, zeby silnik jeszcze normalnie palil...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 17:32 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Weś sobie iglice do góry, wyczyść gaźnik zmniejsz dysze




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2010, 17:32 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 19:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2010, 12:46
Posty: 9
Pojazd:
Wycieków żadnych nie ma bo bym zauważył. Chyba chodzi tu o gaźnik, ale czy jest możliwe, że gaźnik jest aż tak rozregulowany, żeby tyle palił. Ile mogę zapłacic za regulację gaźnika:?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 21:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
jarek337 pisze:
A i tak z ciekawości co mają membrany do odpalającego skutera ? jak by nie odpalał to można było by się pokusić o spradzenie. A tako po co ?

Poczytaj na temat działania silnika dwusuwowego z zasilanie membranowym.
Odpowiadają za właściwe napełnianie skrzyni korbowej mieszanką. Już się domyślasz co mogą mieć do spalania? Je też można by sprawdzić.
Cytuj:
Ale wymyślacie to nie mogę mówi , że jedzie normalnie czyli nie dławi się nie przerywa to dysza jest dobra

Tego w ogóle nie będę próbował komentować. Później taki jak Ty wjeżdża na hamownie a tu z racinga 6KM.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy