Dzisiaj jest 10 sie 2025, 10:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 wrz 2010, 19:18 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Witam!
Interesuje mnie ile może kosztować:
- wyciągnięcie silnika,
- zdjęcie cylindra,
- rozpołowienie silnika,
- wymiana łożysk, uszczelniaczy
- złożenie silnika z nowym wałem,
- założenie nowego cylindra,
- założenie i regulacja gaźnika
Proszę o odpowiedz. :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
400 +/-




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 20:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:08
Posty: 276
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
Ja stawiam na 200zł ale podjedz do jakiegoś serwisu to oni ci powiedzą .




_________________

:arrow: Cyl : Polini Sport
:arrow: Wał : Tec Racing
:arrow: Wydech : PFR 3 CHROM !!!
:arrow: Łożyska : SKF C4
:arrow: Wario : Hebo NG
:arrow: Sprzęgło : S6 Sport Pro
:arrow: Dzwon : S6 Wingcooler
:arrow: Pasek : Hebo Kevlar


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2010, 20:45 przez FLEX, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 20:53 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
Mnie gosci skasowal za naprawe po zatarciu 900 zł a byl tylko robiony szlif wymiana olejow :D i niby jakis dobry tlok :D

Wserwisie sama sciagniecie cylindra licza sobie 300 zł (czyliu przykladowa wymiana)


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2010, 20:53 przez tornado, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:08
Posty: 276
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
aha no ale tigger2012, chodzi tylko o robote a tobie robił szlif i tłok i oleje ale i tak cie opierdo... .




_________________

:arrow: Cyl : Polini Sport
:arrow: Wał : Tec Racing
:arrow: Wydech : PFR 3 CHROM !!!
:arrow: Łożyska : SKF C4
:arrow: Wario : Hebo NG
:arrow: Sprzęgło : S6 Sport Pro
:arrow: Dzwon : S6 Wingcooler
:arrow: Pasek : Hebo Kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 20:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Bo najlepiej wszystko robić samemu. Wiesz co masz, uczysz się i wyciągasz wnioski. Kiedyś też się bałem rozpoławiać silnik ale musiałem. Jak zrobisz to raz to później możesz to robić przy obiedzie wsuwając schabowego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy