Dzisiaj jest 06 sie 2025, 14:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 wrz 2010, 22:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 18:58
Posty: 305
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
Chciałbym kupić taką pompę wody : http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 3745_13751 , oczywiście dużo taniej , i nie wiem gdzie ją podpiąć :( Pod światła myślałem ale wtedy będzie nie równo pracowała , może AKU ??


Ostatnio zmieniony 28 wrz 2010, 22:22 przez sokol-98, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 22:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
A seria nie starcza? Po co bez sensu obciążać elektrykę. W racingach można stosować bo nie ma świateł itd.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 22:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 18:58
Posty: 305
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
ale w Hondach nie ma LC , a ja muszę mieć pompę wody




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 22:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
To podpinaj pod światła albo wcześniej, bliżej magneta aby od razu po odpaleniu silnika działała.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 14:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:38
Posty: 150
Lokalizacja: gda
Pojazd:
Podłącz pod akumulator , zamontujesz se dodatkowy włącznik gdzieś w okolicy kiery i możesz se ja włączać/wyłączać kiedy ci się podoba




_________________

!!!!!!! CUSTOM !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 16:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Włącznik? Wg mnie lepiej potencjometr- co jakiś czas będziesz kontrolował temperaturę na termometrze i zwiększał (lub zmniejszał) obroty pompy :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 17:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
FoRnaL, potencjometr się spali przy takiej pompie bo trochę prądu ona bierze.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 14:55
Posty: 210
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
A bo to jest jeden rodzaj potencjometru? Trzeba dobrać odpowiedni i będzie baśka git majonez. Niektóre oświetlenia domowe które czerpią dużo więcej prądu niż taka pompa mają regulacje i jakoś się nie palą. Więc dlaczego nie można by dobrać odpowiedniego?




_________________

Obrazek
Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 815#601415

http://bikepics.com/members/sebek111/


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Sebek111, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy