Dzisiaj jest 29 lip 2025, 16:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 paź 2010, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
witam
Ostatnio tak czytam o evo i słyszałem ze czega kartery powiększać . Tylko nie wiem do jakich cylindrów . I który najmocniejszy w kolejności od najmocniejszego do najsłapszego

Stage6 RT 70 MK1
MALOSSI 70cc MHR Team T6 modular
Malossi [50cc MHR Team]
Malossi MHR 50 RACING
Malossi MHR TEAM II
Malossi MHR TEAM 70 T6
Hebo manston 70 revolution
Hebo manston 70 patanegera
RACING
MEBO MANSTON REPLICA
MHR 70 REPLICA


wiem ze do tych bigbore trzeba poszeżać




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 20:16 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Ze wszystkich po odpowiednich przeróbkach osiągniesz podobną moc.
nie wiem co oznacza słobo "czega". Chodzi ci o trzeba? Kanałów w karterach nie musisz powiększać lecz jest to zalecane. W przypadku MHR team'ów i S6 RT musisz roztaczać karter żeby zmieścił się cylinder.

Ze wszystkich możesz osiągnąć podobną moc po przeróbkach. Najmocniejszy po wyjęciu z pudełka są Polini, TEAM II i S6 R/T.
W przypadku Polini Evo IV i S6 R/T można zastosować tylko wybrane wydechy. Do polini-> wydech tylko polini, do R/T wydechy R/T i Roost.
Pozdrawiam,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 20:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
czyli do Malossi [50cc MHR Team] trzeba jest to 50 i nie wejdzie ???




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 20:30 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
50'tki wejdą. Do 70cc team trzeba przerabiać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 21:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:
W przypadku Polini Evo IV i S6 R/T można zastosować tylko wybrane wydechy. Do polini-> wydech tylko polini, do R/T wydechy R/T i Roost.

Dlaczego? :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 21:18 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Flansza ;)
W Polini EVO IV i S6 R/T są na 3 śruby.
Wiadomo, można przerabiać flansze i bawić się w różne modyfikacje ale najlepsze rezultaty osiągnie się na wydechach dedykowanych do tych zestawów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy