Dzisiaj jest 02 cze 2025, 7:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 paź 2010, 19:11 
*

Rejestracja: 19 paź 2010, 19:08
Posty: 3
Pojazd:
tak jak w temacie Gdy dodaje gazu skuter traci na obrotach i gaśnie co może być przyczyną tego jeździ na ssani i to na 3/4 manetki.. PROSZE O POMOC !.. Skuter: Yamaha BWS.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 19:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 13:07
Posty: 35
Lokalizacja: Okolice Inowrocławia
Pojazd:
zadłuża przepustowość paliwa




_________________

Mateusz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 19:33 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Zaduża dysza, za dużo paliwa.Wiem bo miałem to w moim romecie ogarze 200




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 19:43 
*

Rejestracja: 19 paź 2010, 19:08
Posty: 3
Pojazd:
Dzieki a wiecie jak to zmniejszyć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 19:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 13:07
Posty: 35
Lokalizacja: Okolice Inowrocławia
Pojazd:
zmień dysze na mniejszą




_________________

Mateusz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 19:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Powiem tak:
Jak dla mnie to ssanie odcina dopływ powietrza, dlatego uważam, że masz za dużo powietrza w skuterze i musisz dać więcej paliwa.

Musisz albo "skrócić" iglicę poprzez ustawienie najniższego ząbka, lub wkręcić śrubę od powietrza.

Teraz mała lekcja od wuja:P
Zauważcie taką sprawę: jeśli macie wyregulowany gaźnik to wkręćcie trochę śrubę od powietrza(zmniejszcie dawkę powietrza), to obroty skutera zaczną rosnąć. Jak będziecie wykręcać, to obroty będą spadać - wszystko to dzieje się ne ciepłym silniku.
Teraz bierzemy ssanie(na zimnym silniku): gdy mamy ręczne to łatwo sprawdzić jak to działa. Odpalasz skuter, naciskasz ssanie, skuter automatycznie dostaje wyższych obrotów(dostaje mniej powietrza, więcej paliwa). Jeśli puścicie ssanie, to obroty spadną(większa dawka paliwa, mniejsza powietrza).

To taka lekcja na przyszłość:P Żebyście dobre porady dawali:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 20:01 
*

Rejestracja: 19 paź 2010, 19:08
Posty: 3
Pojazd:
Wielkie dzieki ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...