Dzisiaj jest 07 sie 2025, 6:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 paź 2010, 17:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 18:23
Posty: 351
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Cześć :mrgreen: , mam problem, ostatnio byłem na przeglądzie i koleś coś mi pokręcił w gaźniku wszystko było fajnie odpalał od strzała i od kopa zimny czy ciepły tylko jak dałem go na centralkę to koło kręciło się jak szalone :/ (przed przeglądem gasł gdy się zatrzymałem na światłach) dzisiaj z kumplem trochę pokręciliśmy z obrotami to bez gazu jechał 40km/h :twisted: czyli za duże, to obniżyliśmy do mniejszych to gasł ;/ nie wiem czy trzeba cały gaźnik regulować czy wystarczy z tymi obrotami porobić żeby odpalał od strzała i żeby nie gasł?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 19:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Trzeba cały gaźnik wyregulowac ,bo obrotami to nic nie zrobisz.Śrobka od obrotow to sie tylko obroty ustawia,a jest jeszcze jedna srobka od skladu mieszanki i tą srobka trzeba tez regulować.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 21:23 
*

Rejestracja: 17 lis 2009, 17:56
Posty: 68
Lokalizacja: szczytno
Pojazd:
szczerze to też mam tak w hurricane one chyba tak już mają niskich się nie da ustawić a jak są dobre to jak się jedzie 40 i puści gaz to tak nie równo schodzi z obrotów ja rozwiązałem ten problem przerabiając ssanie automat na ręczne tzn. samą przepustnice z iglicą wkręciłem plastikową śrubkę i jak chce ssanie podnoszę jak starczy opuszczam i nie ma efektu dławienia się paliwem ze ssania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 21:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Są dwie metody regulacji, od podstaw (zaawansowana, efekty lepsze) i na oko. Zdarzało mi się regulować tą drugą i nie jest wcale aż tak beznadziejna. Robisz tak, odpalasz skuter, rozgrzewasz go, stajesz w miejscu i powoli odpuszczasz mu obroty aż właśnie zgaśnie. Następnie wykręcasz świecę i sprawdzasz czy jest ona zalana czy sucha (zbyt uboga mieszanka), jeśli jest zalana to należy wykręcić śrubkę od składu mieszanki na początek o 1/4 (robisz to na rozgrzanym silniku), po wykręceniu jednej czwartej próbujesz dokręcić śrubkę od obrotów o 1/2 obrotu i sprawdzasz jakie są efekty. Jeśli dalej jest podobnie powtarzasz czynności. Regulacja to kwestia precyzji, czasu, zależy jak gaźnik będzie chciał współpracować itp. Wiem że pewnie wielu "fachowców" powie że to totalna głupota, zatrzemy sobie silnik, pogorszy się chłodzenie i żarówka prawego kierunkowskazu się przepali. Ja osobiście parę razy robiłem taką mini regulację i skuter chodzi rewelacyjnie. Dobrze jest przed regulacją sprawdzić szczelność połączeń w okolicach gaźnika (króciec, filtr powietrza) oraz wyczyścić wspomniany filtr powietrza. Zanieczyszczony filtr powietrza może nam utrudnić regulację i podnieść zużycie paliwa poprzez dostarczanie zbyt małej ilości powietrza.

Pozdrawiam.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy