Ten o to skuterek mam od nowości, zakupiłem go w 2009r. Za bardzo o niego nie dbałem ale przeważnie wynikało to z mojej niewiedzy. Tgb serce miał wymieniane już nie raz z powodu nieuczciwych mechaników którzy wkładali chińskie części dlatego pewnego dnia postanowiłem że sam go będę remontował. W zeszły sezonie padł mi wał przy przebiegu około 14k więc na początku sezonu wymieniłem go na to cudo.
Przerobiłem oryginalny filtr pod gaźnik 17,5 dellorto. Miałem stary filtr od minarelli więc obciąłem końcówkę i przykleiłem do filtru od tegusia. Osiągi powinny się troszkę poprawić bo wcześniej jeździł na seryjnym Mikuni 12.
A tak to się prezentuje efekt końcowy. Łanie nie wygląda ale spełnia swoje zadanie. Maznę to jeszcze chyba na czarno żeby nie raziło w oczy.
A tak wygląda z gaźniczkiem.
Umyłem także kokpit który mam zamiar pomalować. Na razie nie mam farby ale wpadnie w tym tygodniu
Mam w zapasie cylek Airsal 50cc i postanowiłem go wsadzić i zobaczyć jak będzie latał. Nie mam do niego tylko tłoka i chyba wezmę chine mu wsadze bo mam aktualnie na chacie. Ten Airsal nie jest jeszcze dotarty a wiążę się z tym przykra historia ;)
-- 11 lis 2014, 15:08 --
Przekonaliście mnie jednak żeby nie swapować ;p Więc kasa przeznaczona na swap pójdzie na tuning silniczka morini. Mam 800zł do wydania
Co na początek kupić? Widziałem na OLX NOWY wariator Polini 9 rolkowy za 250, co o nim sądzicie? ;p
Łapcie filmik na którym widać jak wkręca się silniczek na stopce. Wydaję mi się że dobrze ale v-max to i tak tylko 55 km/h(licznikowe)
https://www.youtube.com/watch?v=_Z7w1u9jI9wMyślałem też nad cylem No ale który wybrać?
Malossi sport 70, Motoforce 70, Power Force 70
Jeżeli macie coś porządnego na sprzedaż proszę o kontakt
Tak zdjęcia robione pralką ;p