Witam!
Nadszedl czas aby zaprezentowac moje oczko w glowie jakim jest Aprilia SR Racing z 2000r. (Morini) Skuterek przeszedl calkowity tuning w niemieckiej firmie "SCOOTER-ATTACK"
Historia skuterka przedstawia sie nastepujaco. Zostal sprowadzony w 2006r. z Niemiec juz po tuningu ktory przeszedl w lipcu 2006 w firmie "SCOOTER-ATTACK". Kupilem go od czlowieka ktory wogole tym nie jezdzil i postanowil go sprzedac. Jedyna wada byl porywowany lewy bok oraz niesprawny kickstarter. I tak oto stalem sie jego wlascicielem:) Apka jezdzi naprawde dobrze, przyspieszenie jest imponujace rowniez jak predkosc maksymalna ktora wynosi 115km/h
Tuning mechaniczny:
- cylinder, tlok, glowica 70ccm firmy Italkit
- tlumik Yasuni R Black Edition (teraz odnowiony)
- ogranicznik obrotow (dzialajacy jako blokada)
- utwardzane zawieszenie przednie firmy Marzocchi
- sprzeglo Malossi Fly
- wariator Malossi Multivar
- gaznik Arreche 21mm
- membrana Malossi
- wklad filtra powietrza Malossi
- pasek kevlar Malossi
- rolki Malossi 4g,5g,6g
- Boost Bottle Stage6 chrom (chwilowo zdemontowany)
- cyfrowy obrotomierz Stage6
- swieca NGK Racing
- kabel z fajka NGK Racing
- dysze gaznikowe Arreche
- nowe tarcze hamulcowe
Tuning optyczny:
- tylne swiatla Lexus LED Style
- lusterka FAR Grand Prix carbon
- kierunkowskazy przednie STR8 chrom
- ciezarki kierownicy carbon
- nowe soczewki
- tablica na przekladni
- wygladzone nadkole (nie skonczone)
- kierunkowskazy w nadkolu od Fiata 126p ;D
- polerowane klamki hamulcow
Do mieszanki uzywam Castrola 2T Racing
Spalanie wynosi (na blokadzie) 3,5l a ( bez blokady) ok 6,5-7,0 L
Plany:
- W maju planuje sprzedaz
ale za to juz we wrzesniu zawita Kawasaki ER6-n ;D
Pozdrawiam:) i KOMENTOWAC !!!!!!!