Witam !
Zaczne od tego, że jak raczej każdy chce zostawić coś po swojej maszynie, po poprzednich zostało mi tylko pare zdjęć.
Więc tak. Peugeota mam u siebie od 26.01.14 i dostałem go w surowym stanie:
Plastiki też wygladały nie ciekawie, zostały pomalowane w ciemny grafit i dość ładnie sie to prezentowało.
Białe smugi to resztki nie wtartej pasty
Jak plastiki były już u mnie to odrazu zabrałem się za składanie tego w całość, nie było nie których zatrzasków ale jakoś sobie z tym poradziłem:
po tygodniu roboty Buxy wyglądał tak:
Wiem, że nie któryzy pomyślą że wydech leży na ziemi ale z boku całkiem to inaczej wygląda
ale i tak ogólnie siedzi nisko
Mimo tego że jeździł, był za słaby i za wolny. Także postanowiłem zainwestować w cylinder o tej samej pojemności ale jednak mocniejszy. Wybór padł na Airsala 50cc:
Wszystko było okej dopóki nie zciągnąłem starego cylindra i porównałem kanały i wysokość tuleji. Kupiłem cylinder do silników PEUGEOTA ale leżacych, a nie jak w przypadku Buxy stojących. Także dopłaciłem i zamieniłem Airsala 50cc na T6 Racing, który po założeniu chwile pochodził i zgasł, na cylindrze nie było większych rysek, tylko tłok był podejrzanie opalony poza pierścieniem. Buxy stał miesiąc bo niemiałem czasu bo trzeba było poprawić zagrożenia w sql. w kwietniu wziąłem się do ogarnięcia. Chciałem założyć kierownice BMX ale w Buxy cała kierownica jest inaczej skonstruowana niż np. w SR, Aerox . Zrobiłem to po swojemu, narazie prowizorycznie:
Wyglądało to lepiej niż z tą seryjną lampą. Dla ciekawych to adapter jest z prawdziwego BMX, a kierownica to zwykła kierownica od roweru. Obecnie jest obklejona Carbonem. Silnik siedział rozebrany więc modziłem przy optyce. Pomalowałem lagi, pokrywe przełożen i amortyzator na zielony fluo. Troche się rozczarowałem bo jak dla mnie lakiery niezbyt do siebie pasują (zdj zrb po małej glebie).
Optyka była w miare ogarnięta, ale ja chciałęm jeździć, kupiłem cylinder MCN 70 po lekkim portingu (cos typu chiny, przynajmniej nie noname), gaźnik TecRacing 17,5 (obecnie juz 21) , filtr AirBox, rolki Top Racing, pasek Dayco, głowice Airsal 70, docisk zielony TopRacing, i czerwone sprężynki sprzęgła też Top Racing. Jak na taki cylinder to start miał świetny, z gazu na koło i to mnie bardzo bawiło. Długo sie nie nacieszyłem bo chyba spuchł tłok, odrazu kupiłem nowy i było ok, ale niewiem z jakich powodów zerwało klina i frez z wału, co gorsza rozwaliło rowek na wale i rowek na magnecie.
PLANY:
-Wał Top Racing High Tech
-Porting karterów i cylindra pewnie u Redusa
-Flow karterów
-Dellorto 19
-Nowe łożyska wału
-Nowe łożysko igiełkowe
-Wariator lub sprzęgło pod sporta.
-Założyć sztyce od Roxa
-Adapter i Kierownica str8 pod Roxa
-Lampa od Roxa na przód
-Pomalować od nowa na ciekawsze kolory
-Pomalować kartery
-Lagi w Carbon
obecnie nie bd duzo up-ów bo nie jestem przy kasie, myśle że plany zrealizuje do zimy.