Dzisiaj jest 13 maja 2024, 14:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2012, 20:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Witam, chciałbym wam przedstawić jeden z moich motorów , Cagive Super City. W sierpniu minie rok jak ją kupiłem :P . A kupiłem ją od kolegi :P. Można powiedzieć w tragicznym stanie wizualnym jak i silnikowym. Nie działała elektryka. Silnik cały w oleju itp... . Gdy ją kupiłem chodziła tak jakby cały czas na ssaniu . Kupiłem inny gaźnik dellorto 28mm , założyłem i zaczęła chodzić dobrze , a nawet bardzo dobrze ,wkręcała się jak szalona . Gdy nadeszła zima wziąłem się za plastiki itp... Wyciągnąłem silnik , wahacz i ramę oddałem do piaskowania następnie do malowania proszkowego :wink:. Pomalowałem plastiki. Z początkiem kwietnia tego roku ją złożyłem , lecz był bardzo słaba , i silnik bardzo się grzał . Wystarczyło żeby pochodziła przez 5 min i cylindra nie można było dotknąć . Aż wreszcie przyszedł ten straszny moment , zaczęła bardzo kopcić i nie miała siły ruszyć z małej górki. Ściągnąłem cylinder , i okazało się , że pierścienie są w tragicznym stanie , tak jakby ich w ogóle nie było. Na szczeście cylinder i idealnym stanie , przy okazji się dowiedziałem , że to 160cc (wcześniej żyłem ze świadomością , to 125cc :lol:) No i aktualnie Cagiva czeka na pierścienie. Miałem kupić całego tłoka za 500zł ale w ostatniej chwili udało mi się zamówić same pierścienie za 79 zł :mrgreen: . Zakupiłem już uszczelki polini. Trochę się rozpisałem :D Zapraszam do oceniania i komentowania :wink:

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Obrazek [/img]Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 21:07 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
No ładna maszynka :mrgreen: Jak dojdą pierścienie to nagraj filmik jak to chodzi i jak się zbiera bo ciekaw jestem :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 21:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
młody1121, Ja się bardziej martwię o spalanie :P jak już tak ledwo chodziła to na spokojnej jeździ paliła ok 5l/100km , teraz nie wiem jak będzie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 21:14 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
jak pociśniesz to ci 7 łyknie :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 21:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Było by dobrze :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 11:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2011, 10:03
Posty: 39
Lokalizacja: Mikołów
Pojazd:
Na tym cylku i nowych pierścieniach pewnie nieźle będzie się turlało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 17:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Ignaś pisze:
Na tym cylku i nowych pierścieniach pewnie nieźle będzie się turlało.
tak :mrgreen: , kolega od, którego kupiłem ją mówił , że na trójce na koło szła spokojnie , zresztą sam to widziałem :wink: w dodatku wtedy była już słaba kompresja bo nie chciała na rozrusznik palić :lol: , no zobaczymy , powinna osiągnąć coś ponad 50 KM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 17:35 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
kubayo pisze:
, powinna osiągnąć coś ponad 50 KM


W serii ma z 34KM, a Ty na samym cylku poliniego chcesz 50KM :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 18:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
TeDeX, poczytaj na necie o cylinderze 160cc polini , pisze , że koło 50 KM , sam tego nie wymyśliłem :) , poza tym 125cc ma 36KM :)


Ostatnio zmieniony 01 sie 2012, 18:48 przez kubayo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 20:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:16
Posty: 173
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
ładna ta cagiva :) Jak ją złożysz dawaj filmik jak to lata :D


Looknij do mojej cbr'ki :p




_________________

Obrazek
Moja YZF ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=351343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 21:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Dziś mi się nudziło , to pomalowałem silnik , pędzlem ale wyszło świetnie , żadnych zacieków , i ładnie się błyszczy :mrgreen:

Obrazek

Przyszły również uszczelki.

Obrazek

Łapcie jeszcze zdjęcie tłoka :P

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 21:38 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
kubayo pisze:
TeDeX, poczytaj na necie o cylinderze 160cc polini , pisze , że koło 50 KM , sam tego nie wymyśliłem :)


Nie ma szans na 50KM, nawet przy sport wydechu itp, zauważ że jak w motogp jeździły 250cc osiągały moc 60-75KM, tyle że tam było wszystko przerobione, silnik po weekendzie jazdy idzie na śmieci..


PS: Pamiętaj by dobrze włożyć i wyregulować zawór wydechowy, bo jak opadnie za bardzo to tłoka zachaczy, a wtedy bubel sie stanie :/


Ostatnio zmieniony 01 sie 2012, 21:39 przez TeDeX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 21:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Nie ma bata,że tam bedzie 50 km :lol: :lol: Okolo 40 bedzie mialo,ale asfalt bedzie mielilo grubo.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 21:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
TeDeX, może i masz racje , ja pisze to co wyczytałem , krzysiek39, ale koło 43 bedzie miało .
TeDeX pisze:
PS: Pamiętaj by dobrze włożyć i wyregulować zawór wydechowy, bo jak opadnie za bardzo to tłoka zachaczy, a wtedy bubel sie stanie :/
ja zrobiłem tak , żeby zawór wydechowy był cały czas otwarty , bo się przycinał i nie otwierał się do końca, wyciągnąłem ze środka sprężynę bo przycinała , zablokowałem go i cały czas ostwarty jest...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 21:52 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
kubayo, ojj to pewnie muli na niskich obrotach :/, sam mam takie cos w rs, tyle że ja całkiem wyjąłem języczek, bo sie główka urwała, ale i tak musze kupić, bo bez zaworu to nie jazda, moto sporo więcej spala, bo trzeba ciągnąć na każdym biegu do czerwonego, bo inaczej zamuli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
TeDeX pisze:
moto sporo więcej spala, bo trzeba ciągnąć na każdym biegu do czerwonego, bo inaczej zamuli.
jak jest zamknięty też ? bo mi tam tak dużo mocy na wolnych obrotach nie potrzeba , ale jak bedzie palił wiecej niż powinien to coś trzeba będzie z tym zrobić... :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 11:10 
*

Rejestracja: 28 wrz 2010, 20:43
Posty: 137
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd: Suzuki Katana LC
Jeżeli zawór jest ciągle otwarty to więcej spala i muli. Jak dobrze wyregulujesz zawór to od dołu będziesz miał lepsze obroty niż ciągle na ostwartym.




_________________

Romet 727 08,Aprilia Sr 96 LC,Zipp Triad 08,Kingway Coliber 07,Peugeot Vivacity 03,Yamaha TDR 125 Belgarda LC 99,Peugeot speedfight 2 LC 02,aprilia rally 03,Suzuki katana 03 lc,opel astra F Cabrio Bertone :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 11:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
krzysieq25, ok , ale jak to wyregulować ? :shock: bo tam jest to sterowane eletronicznie , od sterownika zaworu ide linka do samego zaworu i otwiera od 8 tys.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 11:51 
*

Rejestracja: 28 wrz 2010, 20:43
Posty: 137
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd: Suzuki Katana LC
Niestety nie wiem czy w twoim silniku inaczej się reguluje ale u mnie np są 2 linki od zaworu , ściągasz dyfuzor i przekręcasz kluczyk w stacyjce(wtedy zawór zrobi obrót) i patrzysz w w okno wydechowe czy wystaje jezyczek zaworu, jak wystaje to ciagniesz za te linki i regulujesz aby nie wystawał zawór i znów przekręcasz kluczyk i patrzysz czy nie wystaje w oknie wydechowym zawór. Bynajmniej w moim silniku tak jest. Myślę że zrozumiałeś mniej więcej o co chodzi.




_________________

Romet 727 08,Aprilia Sr 96 LC,Zipp Triad 08,Kingway Coliber 07,Peugeot Vivacity 03,Yamaha TDR 125 Belgarda LC 99,Peugeot speedfight 2 LC 02,aprilia rally 03,Suzuki katana 03 lc,opel astra F Cabrio Bertone :D


Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 11:52 przez krzysieq25, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 12:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
U mnie jest podobnie jak u ciebie , również są 2 linki oryginalnie (napisałem, że jedna, bo jednej mi brakuje) , jak się przekręci kluczyk, również otwiera się i zamyka. Tylko, że u mnie jest tak , że sprężyna w środku tego zaworu przycina ten jezor jakoś o on się do końca nie otwiera, więc wyciągnąłem tą spężyne , i otwiera się do końca , tylko bez sprężyny nie odbija. Wydaje mi się , że mam dobrze wyregulowany ten zawór bo jak elektryka nie chodziła to ona był cały czas zamknięty na maxa i nic się z tłokiem nie stało.... Tylko mam jeszcze jedno pytanie. Tę sróbkę na środku mam odkręcać i dokręcać po wyregulowaniu ?

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy