Dzisiaj jest 14 lut 2025, 17:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lis 2011, 22:06 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
+ mały skuter i spory silnik :D Moje postanowienia to Narazie tajemnica
Pojazd mało popularny wręcz biały KRUK Yamaha MINT 88' na fotce miał kilka przeróbek ale obecnie jest rozebrany do ramy gdzie przejdzie szereg ulepszeń min. Tarcza zawieszenie hydrauliczne zamiast sprężynowego koło 10' zamiast seryjnych 8' 1 poważnym ktokiem na przód było wywalenie seryjnego silnika na łańcuchu i zastąpienie nowocześniejszym morini
Właśnie zakupiłem taką zabawkę i będę testował doładowanie silnika 2t nie wiem jak to wyjdzie na gaźniku lepiej było by mieć już wtrysk + programowalne DME ale nie lubie wtrysku więc z gaźnikiem uda się ogarnąć i da to efekt a oto fotka. :)
I o to Graty... Drogie graty

Obrazek

Tylko teraz mam niezły Rebus jak upchnąć i gdzie chłodnicę i intercooler do tego...
Obrazek
Któraś z chłodnic pójdzie na ryzyko pod podłogę logicznie że raczej IC.
Morini, Szybki Morini i Dobry Morini....(Bo zmodyfikowany i ulepszony przez... Mnie :) ) Wyleciał i jedzie teraz do rodziny zastępczej niech dbają o niego! :)


Ps.. Prace nad uruchomieniem gokarta niedługo ruszą.


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 18:07 przez Kaczy735ial, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Nie rozkminiam cie :| chcesz kompresor i IC wsadzić do tego skutera ? Oczekujesz że będzie 100km/h + i 20km ? Przecie to złom xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
A ja zdjęć nie widzę bo mam bana na fotosika :D .




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2009, 21:13
Posty: 30
Lokalizacja: WS
Pojazd:
Życze powodzenia bo jestem bardzo ciekawy efektu :D




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 04 lis 2011, 22:11 przez VDamiaNV, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:12 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
hehe złom? Czemu tak twierdzisz sam myślę patrząc na to zdjęcie że nie urzeka ale to poprostu mały stary skuter który trafił w moje ręce i wyglądał wkońcu na tyle dobrze że nie budził odruchu wymiotnego jak to seryjny powoduje.
Fotka stara jeszcze z silnikiem na łańcuchu podłoga oraz przedni plastik mają uszkodzenia Custom zaczął się od lampy potem silnika i tak mi przyszło do głowy żeby zrobić z tego wszystko co mogę i co umiem.
Zachęca mnie to że jest mały i lekki ma potencjał...

Ale jak dla mnie to już nawet tak jak wyglądał na fotce to mnie już zadowalał był ładny a do tego w pełni sprawny technicznie co ta ten wiek jest fajne

+100 napewno nie będzie problem oraz pewne +20hp.
Do tego miał miał....

Inspiracją i dawcą pomysłu jest:

http://www.youtube.com/watch?v=8KmtOztW ... re=related

Jednak projekt peugeota nie został chyba skończony ślad zaginął jazdy testowej nie było co mnie wkurzyło i dało niedosyt więc ja postanowiłem to zacząć i to skończyć oraz zrobić to lepiej niż kolo z filmiku. Bo nie na 50ccm ale na większym endżinie.




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html


Ostatnio zmieniony 04 lis 2011, 22:17 przez Kaczy735ial, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
A możesz dać na inny serwer foty?




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Kaczy735ial, skąd masz kompresor? :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:21 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
A wiesz co Razor leżał sobie to podniosłem :D
Oczywiście compressor to nie samochodówka a nieduży przystosowany do skutera gdzie występuje jako jedyny z tym pomysłem w Peugeocie JETFORCE oraz SATELIS.

ps. Jeden typ na allegro ma na sprzedaż kompressor. :P Może ktoś wykona 1 prodżekt :P Koledzy mógł by ktoś wstawić fotki pomocnicze na inny serwer? Ja nie mam nigdzie indziej konta i żeby wstawił ktoś poprostu w swoim poście najwyżej będą dwa zestawy :)




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Ja bym do samochodu kompresor zarzucił tylko skąd to zdobyć :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:24 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
A Eatonka np z Merca :)
Z IC lub bez Do tego Blow Off i fajrant :)
Wysterować na 0,4-0,6 bara i szafa gra.




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:25 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Mate57 pisze:
A wytłumaczy ktoś na jakiej zasadzie to działa? Więcej powietrza dostaje i to wszystko? Wiem zaraz się zacznie,ale jeszcze takiego czegoś nie robiłem ,więc jak na razie nie znam zasady działania :) a raczej nie działania tylko co do czego się podłacza xD


To doładowanie jak Turbosprężarka kiedy ona zasilana jest (jej wirnik) spalinami z wydechu.
Turbo załącza się przy odpowiednich obrotach ponieważ dopiero wtedy spalini zaczynają rozpędzać turbinkę.
Kompressor ciągnie odrazu jest napędazny z paska w moim przypadku będzie to wario lub magneto nie wiem jeszcze.




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:34 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Ciężko wyczuć zależy czy trafi się i za ile Silnik Zdradzę to że szukam P/G gdyż będe go mógł tam wsadzić bo ma dolny uchwyt zgodnie z ramą przy czym jest solidny i dobry.
Raczej będzie to 2t lecz 4t jeśli trafi się tani nie pogardzę.
Potrzebuje teraz silnika oraz zaworka BOV który kosztuje najmniej 150zł w górę...
Do tego pieniądze na inne przeróbki.
Jeśli chodzi o mnie to u mnie nie ma czegos takiego jak cięcie czy gięcie nie dopuszczam tego nawet jeśli ten skuter będzie jechał 150 to i tak będzie nie tknięta rama i elektryka ja wszystko robię tak by móc powrócić do fabrycznej konfiguracji. Silnik morini Wystosowałem na łapie derbi i wykonałem odpowiednią przejściówkę do amorka jako że w micie pierwotnie był moduł + cewka to wypadło wylądował cewkomoduł z którego złapałem tylko mase i sygnał magneta do tego zrobiłem zwykły wyłącznik dwa kabelki ładowanie + prąd na światła przyłączone wsówkami i po robocie. Brak ingerenci i nieodwracalnych przeróbek :)



Tak na twojej fotce widać chłodnicę z wiatrakiem mam taką samą i puszkę też taką mam ale nie wiem co to myślę że jakiś reduktor ciśnień coś zamiast blowa.
I tu sam kompressor taki sam jak moj ale w przekroju :D

Obrazek




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html


Ostatnio zmieniony 04 lis 2011, 22:38 przez Kaczy735ial, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Kurna nie doczekam się fotek na innym serwie niż fotosik :P .




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
czarekcw pisze:
Kurna nie doczekam się fotek na innym serwie niż fotosik .

http://imageshack.us/g/4/fb08722e8a73c9cdgen.jpg/
edit;
z tego co wiem to 2T to nie lubi ZBYT duzo powietrza w mieszance tak jak jest to w 4t ale jak masz chęci to próbuj


Ostatnio zmieniony 04 lis 2011, 22:55 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 10:49 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Kompressor stopniowo będzie zwiększał swoje działanie ale nie bez końca zostanie wysterowany bezpiecznie na maks 0,8 bara A no ja wiem jak to będzie chodzić na gaźniku nie będzie innego wyjścia niż zalewanie świecy na niskich aż do momentu załączenia pełnej sprawności kompressora silnik będzie lubiał wysokie obroty wyregulowanie bez komp. i dołożenie go spowodowało by za bogatą mieszanke przez co wypaliło by dziórę w tłoku. Ale tak naprawdę nie wiem jak to się będzie zachowywać tak tylko przypuszczam
Dlatego jak pisałem wcześniej najlepszy był by programowalny wtrysk gdzie na niskich obrotach podawał by mniej paliwa z czego wraz ze wzrostem obrotów odpowiednio powiększał dawkę paliwa czego gaźnik nie potrafi.
Sprzet nie będzie pakowany do 49cm a do silnika p/g 125-180




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 11:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Fajny bajer. Ale fakt. Przy gaźniku na niskich obrotach kompresor będzie podawał zbyt mało powietrza przy dużej ilości paliwa, ale gdy się rozpędzi to będzie odpowiednia ilość.
Tak jak mówisz, dobry by był wtrysk który na niskich dawał by mało paliwa do małej ilości powietrza i stopniowo zwiększał dawkę paliwa wraz ze wzrostem podawanego z kompresora powietrza.
Ale powiedz mi. Ja zamierzach zaprogramować wtrysk?




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 11:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
pawelkgw, przepływomierz to co? :mrgreen: od czegoś on chyba jest :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 11:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Ta, ale jak go podłączy?




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 11:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
pawelkgw, modele na trysku nie mają przepływomierza? Bo jeżeli nie mają to jest już lekki problem




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 11:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Nie wiem. Bo w samochodzie przepływomierz 'liczy' dawkę powietrza i 'mówi' wtryskowi ile ma szykować powietrza?
Czy przepusza odpowiednią ilość powietrza do panujących obrotów i podawanej ilości paliwa?
Bardzo mnie to ciekawi.
Oraz to w jaki sposób by to rozwiązać w skuterze. :D




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy