* |
|
Rejestracja: 06 sie 2013, 15:39 Posty: 38
Pojazd: Zipp Simpli
|
Witam, ogółem jestem tu nowym użytkownikiem. Nie znalazłem tematu, w którym mógłbym się przywitać. Więc pozwólcie, że zrobię to tutaj. Nie będę się nie wiadomo ile rozpisywał, małe streszczenie. Michał jestem i mam 14, prawie 15 lat. Śmigam Coliberkiem, mam go od 12 maja tego roku. Nie za dużo w nim zrobiłem. Poniżej przedstawię zdjęcia, na których widać Colibra. Tak wyglądał gdy go kupywałem. Następnie będzie krótki opis i moje zdanie na temat tego skutera oraz zdjęcia jak wygląda aktualnie. No i oczywiście jakie mam zamiary co do niego. Więc jedziemy: Może na początek kilka słów na temat silnika:Oczywiście typ 139QMB, około 4 kucyków. Wszędzie blokady ściągnięte, przyspieszenie naprawdę mnie zadowala. A prędkość maksymalna jaką osiąga to okolice 85km/h. Pali mi tak średnio 2.5l / 100km. A moja waga wynosi 50kg.Komfort z jazdy oraz wykonanie plastików w skuterze, a ogólny wygląd: Siedzenie w skuterze jest dość małe. Jeżeli jadę sam to nie mogę narzekać - miejsca jest w sam raz. Natomiast gdy wezmę kumpla to już jest mały problem, miejsca zdecydowanie za mało. Osobiście mam 187cm wzrostu, niektórzy mówią, że to dużo jak na mój wiek - ale nie o tym mowa. Są tak wprawdzie dwa kuferki w skuterze, jeden pod siedzeniem a drugi tuż pod kierownicą, no i dwa wieszaczki, na jakieś reklamówki. Schowek pod kierownicą przydaje się w stu procentach - gdy jadę gdzieś dalej to wkładam tam telefon, portfel przykładowo. Ładnie podświetlone zegary, w baku mieści się ok. 5 - 5.5 litrów. Przejdźmy do plastików... Tu najchętniej bym się w ogóle nie wypowiadał. To jest istna masakra, takie dziadowski materiał, że się rzygać chce. Mocniej stuknąć z palca, a plastik pęknie. Dlatego też trzeba uważać strasznie na to. Mam go nie całe trzy miesiące, a wytłukłem już 2.7tysiąca kilometrów, wiem, że dużo. Przez te trzy miesiące wymieniłem w nim jedynie pasek oraz żarówkę z przedniej lampy i tylnego, prawego kierunkowskazu. Wyglądem przypomina typowego chinola, w końcu sam nim jest. Powoli coś w nim robię. Na pierwszym miejscu zmieniłem filtr powietrza na stożkowy (siatka). Czytałem na tym forum, że broń Boże zakładać siatkowego - coś się może stać? Następnie odkręciłem tylni błotnik. Odrysowałem i wyciąłem odpowiednio z blachy nadkole, przeczyściłem tą blache karcherem, odtłuszczona była to ją sprayem pomalowałem. Wiadomo, że nie wygląda jak nowe, ale nowe kosztuje 167zł. Na czasze, tam gdzie jest taka jakby 'smutna mina' - wsadziłem siatke. Żadna tuningowa, zwykła siatka z głośnika, na nity.Plany dotyczące zmian w skuterze: -Pomalowanie plastików, rozmyślałem tu nad czarnym kolorem, zaś koła na limonkowy i kilka naklejek na plastiki z monstera. -Tuningowany wariator polini, rolki z 5.5g -Sprzęgło HEBO -Większy cylinder, 72 bądź 80 - jakiś markowy, malossi czy tam polini. -Kierownica z BMX -Licznik KOSO -Obszycie siedzenia, po szwy puszczają -Skrócenie tylnego stelaża. -Lusterko F1 -Polerka kilku elementów -Tylna lampa diodowa -Nowe manetki -Pomalowanie zacisków hamulcowychTo by było na tyle. Na dzień dzisiejszy nie mam więcej pomysłów. Oczywiście na to wszystko także potrzebna jest forsa, o którą nie jest jak wiadomo łatwo. Zapraszam wszystkich do komentowania, krytykę przyjmuję na klatę. A może podsuniecie mi jakiś pomysł dotyczący tuningu mechanicznego bądź optycznego? Jeżeli złamałem w jakikolwiek sposób regulamin forum to proszę o zwrócenie uwagi, a natychmiastowo to poprawie. Jak już wspomniałem na samym początku - jestem tu nowy.
|
|